I need to stop ~

the difference between waking and dreaming Suck it,bitch! Thanks :) | via Tumblr

Jag har varit ledig hela dagen idag, så då tyckte jag och katten att dagen vore perfekt att spendera i sängen framför serier. Så det är vad vi har gjort. Nu känner jag dock att det kanske är lite slöseri med tid att spendera 8 timmar framför serier, men det var så värt det! haha

Nu har jag tänkt att sätta mig ner och börja plugga på mitt framtida körkort som jag ska ta när jag kommer till Denver, då det internationella körkortet bara är giltigt i 90 dagar där. Känns som att det är lika bra att sätta igång, även fast jag har sagt till mig själv att jag inte skulle börja plugga på det förrän jag är klar med kursen jag läser just nu (som avslutas den 23 mars), men jag är så långt i förväg och ska svänga förbi biblioteket imorgon för att låna hem den sista boken, så det känns som att det inte gör något att tjuvstarta lite. :)

Vad har ni gjort idag?



miningalinn

Vilken serie såg du?(:

Sv: Två sjuka och en i annan klass vissa lektioner,:)

Amanda CL

åh vad mysigt att kolla på serier en hel dag :)

sv: ja jag håller med! Men har märkt att många inte gör det, vissa bara ignorerar

Malin

Sv: Ja, den serien är riktigt bra! :)

Haha, jag är precis likadan men de är ju så svårt
att sluta kolla. Vilka serier kollade du på? :)

frida christina

Åh så härligt med en lugn dag!

natalia

Träning,s kolan o sen plugg ;D

Emma Grann Fotografi

Hahaha!

Viktoria Eriksson

haha, känner igen mig med det där med serierna! :D Tycker det är duktigt av dig att börja i förtid :)

Cassandra

Åh, serier som är så bra :D

Ellen

Så roligt att du ska åka som Au Pair :D

bella

skönt att ha en chill dag med serier! :)

emelie andersson

sv: ja det var väldigt roligt :D

Sara

Härligt med en lugn dag! :)

Viktoria - Gravidblogg

Ja visst är han, mitt lilla sagogryn ;)

Anna

Den vänstra bilden är verkligen så jag! Klockren :)

Ida ☯ the sky under the sea

Men en heldag med serier är ju najs! Känner så igen mig i bildtexterna...
Visste förresten inte det där om körkort i USA ^^

NICOLE

Så skönt med en ledig dag :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

sv: åh tack :D

haha känner igen mig i bilderna :D

Fanny

jag känner igen det där med att fastna framför serier, jag gör det hela tiden typ. ;P

Ida - foto & häst

hahah åh bilderna är så himla sanna :'))


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: