Jobb 9-14 ~

Life's a game, u can be a player or a toy

Godmorgon! Jag ska alldeles strax sätta mig i bilen och åka iväg till Götene. Idag ska jag vara på en förskola jag tidigare varit på, men på en ny avdelning som ligger i en annan lokal en bit ifrån den andra förskolan. Lite rörigt är det, så jag hoppas jag hittar dit. Jag hittar ju inte särskilt bra i Götene, så det är tur att jag har en GPS på min telefon.

Jag funderar även på om jag ska svänga förbi gymmet efter jobbet då jag ändå åker förbi där. Tar med mig väskan så får vi se hur jag känner när jag jobbat klart.

Vad ska ni göra idag?

Glöm inte av frågestunden, klicka hääääär för att komma till inlägget där ni kan ställa frågor!



Emelie

Hoppas att du har en riktigt bra dag! :D

Kajsa-Stina

Vad roligt med en ny förskola du inte varit på tidigare! Jag önskar dig lycka till och hoppas du får en fin dag :)

Skönt med ett träningspass också! Är själv jävligt sugen på att börja träna men jag får väl snällt vänta tils jag får positiva besked om att det är okej :)

hanna

åh tack :D
hoppas du får en bra onsdag!

Emma & Julia

GPS på telefonen är riktigt bra det :) Hoppas din dag bli finfin :)

sara

Bra citat! :)

Emma

Svar: Det var mycket papper att ta med till ambassaden tycker jag, sen är det sånt som ska kopieras och så vidare ;) Tack så mycket, håller med, London är väldigt fint! :)

Karin

Lagom lång dag att jobba iallafall :)

Pauline

vad roligt, hoppas du hittar dit! :)

CAICAIS.BLOGG.SE~

Snygg design!! Idag är jag fortfarande sjuk så ingenting särskilt idag :)

CAICAIS.BLOGG.SE~

Snygg design!! Idag är jag fortfarande sjuk så ingenting särskilt idag :)

Alice

Lycka till idag!

Linn

Så himla sann bild!
Har frågestund på bloggen, klicka in och ställ frågor vetja?! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: