Lugn söndag ~

lol
haha, så sant!

Igår hade vi mellomys här hemma med chokladfondue, päron, ananas och jordgubbar.
Jag fick en fondue i julklapp så igår passade vi på att inviga den. Hur gott som helst ju!

Idag står inte jättemycket på schemat; Jag ska skicka iväg några mejl, ha lite hemmaspa, städa klart det sista på rummet (har hållt på nu under förmiddagen så det är bara några få saker kvar att plocka iordning på) och skriva lite till. Så, det blir en lugn söndag här hemma :)

Vad ska ni göra idag?



Photo by E M E R E L L A

haha härlig bild, det stämmer verkligen ;)

E m e l i e

Haha lite sant va ;)

Liborius

åh gott med chokladfondue:D

miningalinn

Låter som en bra dag!:D
Sv: Tack för tipset!:)

NICOLE

Har också en fondue, riktigt bra grej :D

milina.blogg.se

hahaha orkar inte med gifen!

Malin

Sv: Tack! :)

Låter som en härlig dag med hemmaspa! :)

natalia

Hahaha så himla sann bild :D

Svar: Jag jobbar på en stugby så städar där. Men att städa gör inte mig så mycket särskilt när jag får betalt för det ;) Jag får hoppa in ibland :)

Josefine

Haha, den bilden är så sann!

Sv: tack för din fina omtanke❤️

miningalinn

Har tränat och ska tvätta ikväll:)

Sara

Gott :)

Sara

Gott :)

Amanda CL

åh vad gott!! skulle vilja äta det någon gång :D

sv: tack :D

Henrietta Nylund

Hahha såå sant :D

corneliaeriksson.blogg.se

Hahah! Älska den bilden. Sjukt sant.

Karin Lygnersjö

Hahahahha så sant x'D

Sv: Jaså, varför inte?

Erika

Mums med fondue :)

sv. Jag gillade Eric, han opera-sångaren, Jessica och även han som rappade. Dudå? :)

N

hahah det där är så jag!

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät härligt! :)

Josefine

Åh vad gott det låter mer jordgubbar o choklad :D

Anonym

Det var verkligen jätte gott :-D

CAICAIS.BLOGG.SE~

åh så gott med chokladfondue!

Carolina Thoor

Lät som en bra dag du hade idag! :)

Sv; Tack ska du ha :D

Photo by E M E R E L L A

Gott var det verkligen! :)

Nathalie Tegelstam

Haha så bra bild! :) kram

Boel

Bilden är så extreeeemt sann haha!!

Sv: Tack!

Anna

Haha, klockren GIF!
Svar: Ja, jag hoppas den sitter bra på nu bara :)

emelie andersson

haha rolig bild :)

sv: tack så mycket fina du :)
hoppas att allt är bra med dig.

Linnea

Alltså bilden, kan verkligen relatera hahaha

Sara

Hahahaah!! Såå saant!!

Ida

Det låter som en mysig dag!
Så sant, bilden alltså.

Elin

Hahahha bilden! Klockren.

malin

Haha bra bild!

cecilia

haha bilden! Stämmer verkligen in på mig :)

Linn

har också en fondue men inte testat den än! hade tänkt o göra de på alla hjärtans dagen med min pojkvän :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: