Måndag ~

Untitled | via Tumblr

Började min morgon med det mötet jag skulle haft förra veckan som blev inställt. Jag är numera även anställd inom Götene kommun och kan jobba i deras förskolepool också. Vilket känns skönt då det ökar chanserna till mer jobb än att bara vara inskriven i ett pool.

Om ungefär 3 timmar ska jag även iväg till tandläkaren, då jag har haft ilningar i en tand i flera dagar nu. Vill inte ha hål i tanden såhär innan jag åker, så kände imorse att det bästa var att ringa och boka en tid så att de kan kolla upp tanden.

Annars har jag inte så mycket planerat idag, så vi får se vad dagen erbjuder.



Anna Röd - ★ Nörd & Filmskapare ★

Hoppas din dag blir bra och att tandläkaren går bra, hatar att gå till tandläkaren haha.

Flisan

sv: haha ja :D

Tea

SV: Åh ja men eller hur alltså, haha! ;)
Ha en riktigt fin vecka nu, kramis! <3

Maria

haha så klockren bild! :D

FrökenTV, bloggen om tv och film

hoppas det inte är hål

Släpp taget. följ flödet

Hoppas du klarar dig från hål! :) Håller tummen!

matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare, så gå in på min blogg och kolla om det blev du! Om inte, var gärna med igen :)
Kraam!

Boel

Vad roligt att du är med i deras vikariepool :)
Är med i Uppsalas! :) En får jobb, och om en gör ett bra jobb brukar de vilja ha en fler gånger. Himla kul!

Sv: Tack!

malin

hahaha, så jag! :D

KassandraPalma

haha älskar tandläkare, bilden är dock klockren!

Emelie

Haha, bilden är så sann! Hoppas allt gick bra hos tandläkaren :D

Johanna Utterberg

Haha bra bild!

Sv: jaa jättegott!

Karin Lygnersjö

HAhahaha exakt så känner jag med xD

Boel

Hoppas det gick bra hos tandläkaren :)

Sv: Det var det :)

miningalinn

Roligt med jobb!:)

Nathalie Tegelstam

haha så känner jag med :) kram

Nelly

Härligt att du har större område att jobba på :) Hoppas att det inte var hål i tanden! :/

emelie andersson

sv: ja jag är nöjd med dagen :D

NICOLE

Kul, jag har gjort precis samma grej fast här i staden jag bor i :D

Josefine

Hoppas det gick bra hos tandis :)

Charlotta Hägg

Sv: Tack så jättemycket:) Hur är det med dig idag?? =) KRAM!

Linnea

Hahaha, bilden!

Linnéa Thell Jansson

Haha bilden! Samma här, har två hål just nu /:

Ida ☯ the sky under the sea

Haha bilden! Måste också fixa en tandläkartid asap! Hoppas det gick bra för dig ^^

linah

hahah bilden


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: