Min första bandymatch ~


Igår blev jag medbjuden (som chaufför) för att åka och se en bandymatch mellan Hammarby och Vänersborg, i Vänersborg. Hammarby spöade skiten ur Vänersborg med 11-4, så det var ett glatt gäng som åkte hem.
När jag kom hem slängde jag mig i soffan framför den sista halvtimmen av melodifestivalen. När det var slut så kollade jag och mamma på en film på Netflix (herregud vilket dåligt utbåd av filmer dem har!!), innan sängen kallade.

Idag står inte så mycket på schemat, jag ska kolla på en "film" och skriva ner lite diskussionsfrågor, då jag har ansvaret för det kommande vecka i min studiegrupp. Så det är lika bra att göra det idag, sen ska jag börja läsa Små barns etik så att jag kommer någonstans med den framtida periodens plugg. Känns så skönt att plugga så mycket man kan i förväg, så att det är fixat och man slipper tänka på det.

Vad ska ni göra idag?



Sara

Kul med bandymatch! :)

miningalinn

Ska äta lunch med familjen på stan och sen vet jag inte!(:

emelie andersson

så roligt att få hänga med och kolla :)

sv: tack så mycket fina du :D

Viktoria - Gravidblogg

hihi ja eller hur, längtar verkligen tills man kan klä mini i alla söta små kläder :)

shazi

va roligt:)

Ida

Kul!

emelie andersson

sv: ja jag blev så himla nöjd :D

Alice

Jag ska plugga ://

bella

bor du i vänersborg? :)

Carolina Thoor

Låter som en bra dag :D

Sv; kul att du gillar inlägget!

Kajsa-Stina

Vad kul med bandymatch! Själv så gillar jag att se på hockey men det är ju ungefär samma upplägg! Såg också på melodifestivalen igår och det var verkligen en salig blandning måste jag säga av olika musikstilar haha! Ska bli spännande att se hur finalen slutar :)

NICOLE

Så kul med bandy :D

Erika

Ja Netflix har inte mycket bra filmer :)

sv. Själv hade jag några favoriter igår i mello!

Släpp taget. följ flödet

Låter roligt! :) Vi bytte faktiskt ut Netflix mot Viaplay just pga det dåliga utbudet... Så det är ett tips! :)

natalia

Roligt :D

Karin Lygnersjö

Vad innebär "film"?^^

SV: Hihi tack, älskar att kolla dom bilderna när hon var lite mindre ^^

Malin

Sv: Ah okej, ja ibland får man ju ge en serie en andra chans för att se om det är nåt att ha. :)

Hoppas du har en fin kväll! :)

Fanny

vad kul med bandy, jag har aldrig sett det live. :D

corneliaeriksson.blogg.se

Vad roligt! Fast hockey är roligare än bandy ;) Hihi!

Nathalie Tegelstam

Åh vad roligt :) kram

malin

Åh det lät roligt med bandy! :)

Viktoria Eriksson

härligt! :)

Angelica Bengtsson Fotografi

låter som en bra helg!

Anna

Ja, det är inget vidare uppdaterat utbud dem har. Vilken film såg ni?

Boel

Vad kul! :)

Sv: Ja super :D

Flisan

sv: tack :)
najs, jag e faktiskt lite nervös inför det haha :P

Katta

Men gud så kul :D

linah

kul:D!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: