Ny förskola ~


Hej! Blev väckt imorse av vikariepoolen i Götene som frågade om jag ville komma in och jobba. Sagt och gjort, det var bara att hoppa upp ur sängen och sätta sig i bilen. En timme senare började jag! Så 8-16:15 jobbar jag idag. Tycker att det är liiite jobbigt att komma till nya förskolor då man inte känner varken personal eller barn, eller vet hur det funkar. Men detta ska nog bli bra får vi hoppas :) 

Vad gör ni idag?



Beatrice Johansson

Åh, hoppas du får en bra dag och att du trivs!:)

sv: Ja, verkligen:) Kramisar♥

josefine

sv: tack så mycket :D

frida christina

Hoppas att det gick bra på jobbet!

cecilia

spännande! Hoppas allt gick bra :)

Sara

Sjukt fin bild! :D

sofft.blogg.se

Har också jobbat så, och ja det är jobbigt med nya skolor. När jag jobbade hade jag till slut varit över allt så det var skönt :)

S A R A

jobbigt med övergång mellan jobben! men det blir säkert bra...lycka till!

Josefine ♔

Vilken fin bild!! :)

Michaela

Fin design du har fixat :) <3

my

Jobbigt med att hoppa mellan olika jobb men det fixar du nog galant :)

N

Kul med jobb :)

MADDISENJ.SE

Härligt att du fick jobba, hoppas du har en bra dag!

Pouline Gernes

sv: Tusen tack! kram

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas allting gick bra! :)

jonna

Hoppas det gick bra :)
Har du några roliga planer i helgen?

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

det där klarade du säkert bra:)

Sandra Rosén Dahlgren

Jo det blir ju lite jobbigt och förvirrat när man bara slängs in i nåt sådär :/. Hoppas att det gick bra i alla fall :)! Väldigt fin bild!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: