Photo hoarder ~

 
Hej! Kom hem för ungefär en och en halv timme sen, har sen dess hunnit äta lite mat.
Nu sitter jag i sängen och är helt slut. Skulle kunna sova nu, men det känns kanske lite vääl tidigt.

Jag ska istället börja pilla lite på en ny design, då jag är lite trött på den jag har nu.
Vad ska ni göra ikväll?



emelie andersson

sv: tack så mycket :) kul att du gillar det.

Carolina Thoor

Din header är fin nu också ska du veta! ;)

Sv; Ja, det är en liten hatkärlek :D

Kajsa-Stina

Vad kul med lite pill av en ny design och header! Önskar jag själv hade talangen till det men tyvärr är jag urkass på det om jag ska vara ärlig haha! Själv så ska jag kolla på tv och bara mysa tänkte jag! :)

jonna

Tack :)
Är också hemma och är sjukt trött idag. hehe :)

Ida Lindborg ♡

ååh haha, sån är jag med!

Sv. Tack så jättemycket! :D

bella

ja okej, jag bor i vänersborg drf jag frågade haha! (:

Anna

Klockren text! Jag är precis så :)

NICOLE

Spelar ingen roll hur många bilder jag raderar, det är ändå överflöd :( men alltid kul att kolla på :)

Malin

Sv: Tack! :)

Vad kul och fixa med en ny design!

Viktoria - Gravidblogg

Vad kul att du vill vara med i tävlingen, det kommer upp två vinnare på Söndag så håll utkik då :) kramar

Flisan

sv: ja jag hoppas verkligen det hehe :P

Angelica Bengtsson Fotografi

spännande med ny design :D

malin

Klockrent, så jag! =)

Maria

spännande med ny design :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

haha bilden stämmer verkligen in på mig :)

N

Kul att fixa med nya desgin :)

KassandraPalma

fin text bild!

Nathalie Tegelstam

Haha så bra bild! :) kram

Alice

Jag ska plugga hela kvällen typ... :((

bella

haha så sant citat!!!

Boel

Grymt citat!

sv: Kul att du tycker det :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: