Pluggdag ~

.
Detta är vad som står på schemat idag: plugg.
Men jag tycker att det är så sjukt svårt att komma i gång,
speciellt när man behöver skriva på datorn för här finns en miljon saker som är roligare. haha



Photo by E M E R E L L A

Tack så mycket :)

Haha känner igen mig i den där texten ;)

Celine

Haha bilden :')

NICOLE

Haha ajdå :)
SV Hade ju trott att den skulle vara grym men den var omöjligt ännu bättre :)

MartinaOlsson

hej! allt bra? :)

natalia

Haha bilden stämmer in på mig ;)

Boel

Så mig haha ^^

Sv: Tack!

Carolina Thoor

Det kan väl inte stämma?

Anna

Haha, klockren bild! Jag var nästan exakt så, åtminstone på gymnasiet :)

Svar: Åh, tack! Följde dig tillbaka :)

Malin

Sv: Ja, visst är det! :)

Haha, de blir ju lätt så!

emelie andersson

sv: ja jag blev så himla glad :D

Sara Ekman

Haha exakt så som bilden var jag när jag pluggade!!

josefine

sv: åh tack :D

Tea

SV: Åh tack så mycket hihi, kul att du gillade det!! :D
Ha en riktigt fin lördag, kramisar! <3

miningalinn

Tycker oxkså att det är svårt att komma igång men det känns alltid så några efteråt när man är klar!(:

Amanda CL

haha, man borde egentligen ha en speciell skrivdator, men bara skrivprogram och alla roliga sidor är spärrade på ;)

sv: tack :D Kul att du tycker det :)

KassandraPalma

haha så brukade det se ut när jag skulle plugga!

shazi

haha bilden

Amanda Jona [SPONTAN]

Hoppas pluggandet gick bra! :)

Maria

hoppas det gick bra att plugga :)

Flisan

sv: jaha okej :)

Linnéa Thell Jansson

Måste också verkligen plugga jättemycket! Men hinner inte idag /:

cecilia

bilden stämmer in på mig,.. haha

cecilia

sv: filmen var superbra! :)

Ida

Åh, att plugga är tråkigt, speciellt om man ska göra det på datorn.

Erika

Håller med, har också väldigt svårt att komma igång med plugget men när jag väl börjat så rullar det på :)

Emelie

Hahaha, den där bilden är läskigt sann.. ;) Hoppas att plugget gick bra!

Madde

Segt med plugg ://

Elin karlsson

Lycka till med allt plugg! :)

Fanny

haha! Sådär brukar det vara för mig också. :D

Sara

Hahahha, såå sant! :D

corneliaeriksson.blogg.se

Haha, vi har samma pluggtaktik :)Så sant!

Linnea Kinis

haha låter som lyckad pluggdag :D

Liborius

haha åh!

saga

vilken rolig bild haha, tror det stämmer in på många ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: