Sponsrat inlägg: Kamda.se

Jag har varit inne på Kamda.se flera gånger, särskilt för att titta på sidans fina kameraremmar.
Dock har jag aldrig tagit mig tiden att faktiskt köpa någon, förrän jag skaffade en ny kamera i början av året.
Jag har varit inne flera gånger efter det och tittat, då jag är lite sugen på att köpa några nya filter också, men jag har så svårt att bestämma mig för vilka jag vill ha. haha

Jag tänkte att jag i vilket fall som helst skulle dela med mig av lite fina grejer från hemsidan, som gärna skulle få hoppa ner i min kameraväska utan protest.

 
och vet ni vad det bästa av allt är?
Det är gratis frakt, så vill man bara köpa något litet men inte så dyrt så slipper man den (oftast) dyra frakten.
Bra va?



Erika

Åh, måste spana in. Tack för tipset :)

Alice

Dom har riktigt bra produkter!

Carolina Thoor

Fint!

Sv; Ja, det finns så fina klänningar på nelly.com. Jaså? Kanske kan gå in och kika lite :D
Tipsa gärna om du hittar någon fin :D

Varsågod :)

emelie andersson

så bra när det inte är frakt, ska nog in och kolla där :D

sv: tack så mycket, kul att du gillar det :D

Anna

Gillar remmen på första bilden! Om det nu är det som kallas för rem ;)

natalia

Så fina saker!

Malin

Sv: Ja, de var de verkligen. :) Kollade på
Fifty shades of grey. Allt bra med dej? :)

Amanda CL

jag tycker om deras saker, plus att det är väldigt bra priser som

Julia

fina saker :)

Flisan

sv: ja absolut kmr även komma upp ett inlägg om det :P

Angelica Bengtsson Fotografi

kamda är en otroligt bra sida :D

Pauline

hihi vilka roliga saker :)

Ida - foto & häst

kamda.se är riktigt bra asså :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: