Torsdag 26/2-15



Så var det torsdag igen och dags för ännu en ny avdelning, fast på samma förskola.
Jobbar ett 8-16 pass idag, så snälla......
Låt dagen gå fort för jag är såååå redo för helg (även om jag jobbar ett långt pass imorgon också).

Påminner än en gång om frågestunden, den avslutas imorgon så passa på.
Klicka häääär för att komma dit!



bookofems.blogg.se

hahah klockren bild!

Ida Lindborg ♡

hahahh åh så sant ändå! dock gillar jag tisdagar mindre än torsdagar ;)

Sv: Tack så mycket! :D

Kajsa-Stina

Gillar verkligen din inställning! Du kommer klara av denna dagen galant och snart är det äntligen en skön och efterlängtad helg att kunna ladda batterierna på! Hoppas du får en fin dag och att dagen går undan :)

Nathalie Tegelstam

Åh måste bara säga att din nya design blev jättebra :) kram

hanna

ja skulle också vilja åka som au pair !! det verkar så kul :O :D

Boel

Hoppas du får en fin dag :)

Sv: Skit kul!

MATILDA

Haha åh så sant citat :p

Fanny

Jag gillar verkligen torsdagar det f¨år mig att känna att veckan snart är slut! :D

linah

haha du får ha en bra dag ändå:D och bilden/texten stämmer verkligen ;P!

sv; förresten tack så mycket för din fina kommentar, värmer verkligen:)

sara

Hahah! Sant!!

Amanda CL

vad kul! Min mamma jobbar på förskola :D

Pauline

haha åh så sann bild!

Malin

Sv: Ja, verkligen och de är grymt många bra band
som kommer till Sweden Rock i år! :)

Härligt att det inte är så långt kvar
till helgen nu! :)

Emma Grann Fotografi

Hahaha bilden är så sant!!

Emelie Ekman Lindqvist

Haha klockren! Fast jag älskar torsdagar av någon anledning :)

NICOLE

Skönt att vara på samma ställe ändå =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: