Workin' time again ~

Have a very good day! Have a very good day!

Godmorgon! Idag är jag uppe långt innan tuppen då jag börjar jobba klockan 7. Känns väl lite sådär att börja så tidigt när jag varit ledig i en hel vecka, men what to do liksom? haha
Jobbar iallafall mellan 7-13 & när jag jobbat klart ska jag svänga förbi min far för att träffa min bror en snabb sväng innan jag åker vidare hem för att slänga mig i sängen eller så.

Vad ska ni göra idag?



Carolina Thoor

Gud så skönt att sluta ett då du börjar sju! Då jag arbetade var tiderna 7-16.00 xD det var usch kan jag låna dig!
Själv ska jag gå i skolan och sedan bara åka hem och mysa med underbara killen och ta det lugnt :D

Sv; Ja, det var skönt att sluta lite tidigare :D

Ida

Så skönt att sluta rätt så tidigt!

malin

men skönt att sluta såpass tidigt! =)

natalia

Jag väntar på ett samtal...för ska få veta om jag ska jobba idag eller inte!

Tea

SV: Åh gulliga du, tack så jättemycket!! :')
Ha en riktigt fin tisdag nu, kramisar! <3

Sara Ekman

Hoppas jobbdagen går bra :)

Amanda CL

jag är mitt jobb/ dv :)

sv: tack söta du :D

MADDISENJ.SE

Hoppas du har en bra dag på jobbet. Jag ska gå ut i solen en sväng och ta mig ner till stan för att uträtta ett ärende. Annars inga större planer :)

Flisan

sv: ja verkligen :D
vad jobbar du med? :)

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Jag har verkligen inte gjort något alls än idag. Men jag måste städa. Hunden har haft med sig så mycket sand in så jag skulle nog kunna göra mig en egen sandstrand här hemma:P

Gina

duktig du är som orkar gå upp ˆˆ

Erika

Lät som en bra dag :) Själv har jag varit på högskolan idag.

KassandraPalma

du jobbar heller inte så länge, så det gör väl inget :)

Madeleine Parkenberg

Älskar 7-13 pass! Så jäkla sköna :D

Linnea Kinis

skönt att sluta tidigt sen ändå :)

Anna

Låter som en fin dag ändå! Skönt att sluta tidigt :)

Life of Johanna

Låter som en bra dag!

Jag har varit hors barnmorskan och nu inväntar jag sambon så vi kan börja med maten :)

Viktoria Eriksson

Låter som en bra dag ändå, fina bild och citat! :)

Släpp taget. följ flödet

Skönt med en tidig dag när du fick börja så tidigt! :)
Här är det tvättstuga hela kvällen :(

CAICAIS.BLOGG.SE~

Skönt att slutatidigt, idag har jag ingenting planerat!

cecilia

jobbigt att börja så tidigt, men skönt att va ledig i en hel vecka!

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Usch för att börja jobba så tidigt! :O

Henrietta Nylund

Superhärlig bild!

Malin

Sv: Tack! :)

Härligt att sluta så tidigt! :)

corneliaeriksson.blogg.se

Åh tungt att gå upp så tidigt när man kommit in i ledighetslunket :)

Maria

skönt att sluta tidigt i alla fall :)

Fanny

Vad skönt att få sluta så tidigt i alla fall. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: