Her heart was a secret garden and the walls were very high ~

Gårdagens solnedgång.

Godmorgon! Hoppas ni sovit gott (:
Jag hade jättestora problem med att somna igår, somnade inte förrän någon gång mellan 4:30 och 5:00. Gick upp runt nio, så kan ju inte påstå att jag är jättepigg idag..

 Ska försöka städa färdigt på mitt rum och hinna gå en promenad innan det är dags att åka iväg på kalas och fira en av mina kusiner som fyllde 1 år den 30/12. Så jag får sätta fart nu :)
 
Vad ska ni göra idag?



Julia Müller-Sandvik

Jag måste också städa färdigt idag, men känner inte riktigt för det just nu, vill hellre bara rensa alla lådor och fiza trams ^^

Maria

vilken fin bild :)

Pauline

så vackert!

Flisan

sv: tack så mkt :D
jaha vad synd nä har inte hört från någon annan familj ännu :/

Siri |Diabitfit|

Fin bild:)

emelie andersson

sv: ja den var toppen :)

så fin bild!

Jasmine

Sv:
Vilka av de?:)

Josefine ♔

Åh vilken jätte fin bild!! :D

Angelica Bengtsson Fotografi

Usch, jobbigt när man inte kan somna :(

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så vackert!

Emelie

Men åh så jobbigt när man inte kan somna :/ Hoppas att du får en fin dag i alla fall!

Emma Grann Fotografi

Fin bild :)

Sara Ekman

Vacker bild :)

Viktoria Eriksson

Så fint! :)

i vätan på lilla J ❤️

Vilken fin bild! Men uch, hade samma problem att somna själv, sist jag kollade på klockan var den runt 6 i morse och vid 10 vaknade jag hah! :)

Anonym

Sv: ja super tråkigt det e så jobbigt att vänta lixom :P dom hittade en som kunde komma tidigare :/

Alice

vacker bild!

Frida

Åh vilken fin bild! Jag hade också problem att somna.. Jättejobbigt med tanke på att man inte är så pigg idag. Kram

Aina Strand

Vacker solnedgång :)

G I N A ~

Så vackert! :)

Julia

åh så fint :)

elin

mysig bild!

Lollee

Vilket härligt inlägg!

Sofia

Gud va fint :D

Josefine

Gillade också de filmerna! :D

Céline

Så fin blogg du har, och en så fin bild! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: