Humor på hög nivå ~

 



Boel

Haha vilka roliga!

Sv: Ja, verkligen!

Emma

Jag gillade gandalf the pink! ;)

MADDISENJ.SE

haha!!

Madde

Hahaha!

Emmy Lam

Hahaha vilka underbara bilder!!

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha, så underbara!

Ninni - Vimsiga mamman

Hah :D

Jenny Karlsson

Tävlingen där man kan vinna tre ögonskuggor från nyx är avslutad, kolla in om du vann!
Hoppas du haft en bra vecka, kram

MiraKidvall

Vilken grym blogg du har! X

cecilia

haha det är också min humor!!

Tea

Hahha!! :D

jonna

haha, Loreal och Colgate var ju sjukt bra :)

Linnea Kinis

haha roliga Bilder :)

☆Z I N J A☆

haha!

sofft.blogg.se

sv: Okej grymt!

Emelie

Alltså hahaha :')

Brownsugar

Hahah

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Haha, riktigt kul bilder:)

sv: Ja men precis, det måste ju stämma. Hur ska man annars orka jobba hos en familj i ett år. Hoppas du hittar någon riktigt bra snart.

Åh ja, nyår i Paris var magiskt:) Skulle gärna göra om det.

matilda ♡

Hej! Nu har jag lottat ut vem som blev Veckans bloggläsare på min blogg! Så in och kika om det blev du, och om inte, var gärna med igen! :)
Kraam!

Liborius

haha det var faktiskt kul^^

Charlotta Hägg

Sv: Jaa, det tycker jag absolut! Det är hur fint som helst och massor av mysiga ställen att äta och dricka lite gott på :))

Linn

haha dom var roliga! speciellt den längst ner till vänster!;D

MATILDAS

haha så kul, älskar sånt :D

Christina

Haha åh så bra :D

KassandraPalma

skratt förlänger livet haha!

my

Hahaha :D

Julia Jansson

hahahaha

Emma

Haha klockrena bilder!

Viktoria - Gravidblogg

Hahaha så klockrena bilder, gillar den på gandalf ^^

Ida

Haha!

Jenny Karlsson

sv: tack så mycket :)

Haha åh så min humor, speciellt loreal bilden!

linahh

hahah xD skitkul juu

Pauline

alltså jag orkar inte ens, hahaha


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: