Lugn lördag ~

i'm cool | via Tumblr i'm cool | via Tumblr

Hej! Jag startade min dag på bästa sätt, med en sovmorgon.
Sen dess har jag hämtat min bror i stan & ätit frukost.
Nu funderar jag på om jag ska kolla på någon serie, som typ Gossip Girl..
Har bara 5 avsnitt kvar innan jag kollat klart på hela serien.
Så så får det nog bli :)

Senare ikväll ska jag på förfest utan huvudfest.. haha
Jag åker bara dit för att umgås då jag inte känner för att gå ut och parta ikväll. :)

Vad ska ni göra idag?



A L I C E L A R S D O T T E R

Ja jag blev på mycket bättre humör! Otroligt vad träning kan göra :)

Emmy Lam

Det låter som en skön och trevlig dag :):)

Johanna Utterberg

Låter skönt och roligt!

sv: jaa, jättegott med hemmagjord! :)

Madeliene

Jag ska bara ta det lugnt och fixa klart den nya bloggen ( då jag bara har skjutit upp det).. :) kram

Elin karlsson

Vad skönt med en sovmorgon!!

Flisan

sv: ja nu har jag min host family :D

Beatrice Johansson

Älskar att starta dagen med sovmorgon!:)

sv: åh, tusen tack:) Kramisar♥

Erika

Skönt med sovmorgon, själv gick jag upp ruskigt tidigt :)

Ida

Skönt med sovmorgon!

cecilia

låter som en bra dag! Skönt att sova ut på morgonen :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

låter som en bra dag! :)

Victoria

Tack så mycket :)

Idag har vi inte gjort mycket. Handlat middag till ikväll, plockat undan lite & snart ska jag förbereda middagen.

Life of Johanna

Lät som en bra start på lördagen och hoppas du får kul på förfesten! :)

Vad svara mamma på om dina tatueringar? :) Nyfiken :)

Anna

Jag älskar att streckkolla på en serie, men samtidigt kan jag ibland tycka det är skönt när den tar slut. Just för att man får så mycket tid över ett tag ;)

Beatrice Jakobsson - Fotograf

Vad skönt med sovmorgon! :)

Maria

skönt med en sovmvorgon :)

Sara Ekman

Skönt med sovmorgon :)

Elin

Skönt :)

Ida

Tycker verkligen att du ska titta färdigt på Gossip girl, så bra!

Celinec

Haha man känner sig alltid så duktig när man sett klar någon serie! Själv är jag bara på säsong 5 i gossip girl, måste börja kolla igen :)

Tea

SV: Åh ja men eller hur alltså, håller med dig hihi! :D
Ha en fortsatt mysig söndag nu, kramisar! :) <3

Sarah

Skönt :)

Linn

låter som en kul dag!:D

jonna

Låter ju som en bra lördag :)

miningalinn

Lät som en bta dag hoppas festen var roligt!(:

Malin Lindgren

Sovmorgon är så himla härligt!
Lycko dig som ändå haft GG serien då jag kollade klart den för ca 2 år sen, den är sjuuuukt bra!!

corneliaeriksson.blogg.se

Det låter som en skön lördag, mysigt med serietittande :)

Nelly

Det låter verkligen som en bra start på dagen - hoppas att resten av dagen också blev bra ^^ :)

Emelie

Låter som en bra dag :)

Flisan

sv: hehe ja tack så mkt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: