Match #3 (+ update om #1 & #2) ~

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ca/CA_10442.gif

Igår kväll fick jag min tredje matchning!
Familjen bor i West Hills, utanför LA i Kalifornien och består utav mamma, pappa och en dotter, som precis fyllt 1 år.
De har också två katter. Det stod inte jättemycket om familjen i brevet, men det gör ju att man kan ställa mer frågor :) Familjen tyckte iallafall om spendera tid med familjen, laga mat, shopping och musik.
Något som jag också tycker om, så där har vi iallafall några gemensamma intressen.

Jag har iallafall skickat iväg ett mejl, så vi får hoppas att jag får svar :)

Jag tycker att det är svårt att börja skriva ett bra mejl, men nu kände jag mig ändå nöjd.
Jag har mejlkontakt med tjejen som intervjuade mig, innan jag blev godkänd, så hon gav mig några användbara tips! Det är ju trots allt ett jobb man söker, vilket är något som man kanske lätt glömmer.


Ang. Match #1..
Vi pratade snabbt innan jul, där mamman pratade om att jag skulle få prata med farmorn.
Jag svarade att jag gärna pratade med henne, så att jag åtminstone kunde få en uppfattning om hur hon var eftersom jag ändå skulle tillbringa mycket tid med dem. Detta mejl har jag fortfarande inte fått svar på. Men jag känner att familjen ändå inte var något för mig, då det känns väldigt jobbigt att aldrig vara själv plus att ena dottern var mycket arbete med.

Ang. Match #2..
Jag fick aldrig något svar på mejlet, och efter bara några dagar försvann de ifrån min sida så de har med stor sannolikhet matchat med någon annan.



Pauline

hoppas du får svar! :)

emelie andersson

sv: ja den var toppen, hoppas att din måndag va minst lika bra :)

Sara Ekman

Spännande!! :)

Ida

Hittade precis till din blogg och det ska bli spännande att få följa din resa. Jag hoppas du får svar på ditt mail :)

Julia Müller-Sandvik

Hoppas att det blir en bra matchning :)

♀ THE REVOLT ♀

Hoppas du har bättre tur denna gång!^^ Och lycka till!:D

Alice

Hoppas att det blir bra den här gången!

Josefine

Vad roligt! :D

Anonym

Sv: ja :)
Vad kul hoppas att du blir vald :D

Viktoria Eriksson

Åh, lycka till med 3:e! :)

emma

vad roligt :D

Boel

Hoppas denna tredje gång blir och känns himla mycket bättre!
Lycka till :D

Sv: Ja verkligen :)

Beatrice Johansson

Lycka till med denna matchingen!:)

sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Ida Lindborg ♡

ååh, roligt! lycka till :D

Josefine ♔

Oooh vad spännande!! :D

Liborius

hoppas dem svarar och att det blir en bra matchning:)

Elin karlsson

Tycker också att det är svårt att börja ett mejl! Hoppas dom svarar :)

Henrietta Nylund

Åh det lät ju superbra! Vad är det du ska göra i den familjen? :)

Erika

Hoppas det matchar nu :) Visste inte att det var så här "klurigt" att hitta några :)

Linn

åh va spännande!hoppas de går bra!:D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: