Match #4 ~

http://pix.epodunk.com/locatorMaps/ny/NY_267.gif
Igårkväll fick jag min fjärde matchning!
Familjen bor i Briarcliff Manor, 45 minuter utanför New York & består av mamma, pappa & tre flickor (4, 2 & 6 månader). Pappan kommer från Sverige och har bott i USA sen -96. Mamman är en "hemma-mamma" och jobbar mellan 5-10 timmar i veckan. De två stora tjejerna går på förskolan större delen av dagen om jag fattat det rätt, så under dagen är det den minsta tjejen jag ska hand om mest.

Mamman skickade ett mejl med lite frågor som jag svarat på. Så får vi se hur det utvecklar sig :)



Josefine

Roligt :D

Erika

Vad spännande :)

Madde

Verkar ju superbra, speciellt eftersom att pappan är Svensk! :)

Ida

Vad kul!

Anna ♥ FOTOMEDMERA - fotoblogg med inslag av musik, film, konst & vardag

Kul! :)

Elin karlsson

Vad spännande det låter!! :)

i vätan på lilla J ❤️

Nu är dagens blogg avslutad, kika in om det var du som vann en länkning för mina ca 5000 läsare.
Kram Jennifer. ♥

NICOLE

Åh så spännande, håller tummen! =)

Sanna Widman

SVAR:
Tack :))


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: