Mot Göteborg ~

 
Helt seriöst! Jag kunde inte hitta en enda seriös bild på mig och Mikk, så därför får ni 4 bilder på saker jag vill göra innan jag dör. Jag ska alldeles strax sätta på mig ytterkläder och dra mig in till stan.
Bussen går 9:05, men jag ska posta brev och sånt innan.

Hoppas ni får en bra dag!



Sara Ekman

Älskar de bilderna :)

Pauline

fina saker!

natalia

Så fina bilder :)

Boel

Härliga bilder! Hoppas du får det bra i götet :)

Sv: Tack!

Maria

härliga grejer du vill hinna göra :)

CECILIA

vill verkligen göra de fyra sakerna!

liborius

skulle också vilja gör allt det där:)

Julia

vill också :)

LIL' BABUSTYLE - Photographer with big dreams

Åh, det finns så mycket jag vill göra innan jag dör! Älskar dessa bilder!

Celinec

Vill också göra alla de sakerna!

Evelyn

Ja jag vill också besöka mint ett land på varje kontinent! Har två more to go! :))

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Vill också göra dessa fyra saker! :)

Ida - foto & häst

så härliga saker! måååste sätta en fot på varje kontinent asså omg :'D
sv;tack så mycket ❤


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: