Serietittande ~

http://data3.whicdn.com/images/156344572/large.png

Det blåser mer än halv storm ute, så jag har legat i sängen som en strandad val hela dagen och kollat på serier.
Mest Gossip girl, men jag har även tagit mig i kragen för att se det senaste avsnittet av PLL.
Annars ska vi nog snart äta mat, sen återgår jag till mina serier.. men hallå, är det lördag så är det liksom.

Har ni gjort något roligt idag?



Släpp taget. följ flödet

Stormen håller oss inomhus också haha! Blir däremot en promenad med vovven mot kvällen så jag hoppas det värsta lagt sig då! :)

Josefine ♔

Blåser helt galet mycket här med!! :o Typ knakar eller något i väggarna för att det blåser så kraftigt haha

Elin karlsson

Vad mysigt att bara kolla på serier!! :)

Ida - foto & häst

GG är sååå bäst :')
sv; tack så mycket :D

Anna

Saknar Gossip Girl. Önskar att det kunde komma tillbaka med åtminstone en säsong :)

Life of Johanna

låter som en skön sysselsättning

Nathalie Tegelstam

Åh PLL är så himla bra!! :) kram

Beatrice Jakobsson - Fotografi

Det blåser här också, känns som taket snart ska flyga av!

Emma

Pll är så bra!

Robex Lundgren

fin blogg

Hanna

Men det är ju sådant man ska göra nu när det är stormigt ute ;) Jag har varit på Stockholms Konserthus hela dagen vilket var superroligt!

Anna

Åh, gossip girl! Här stormar det också idag men jag har suttit bänkad framför filmer med min pojkvän jag ;) Om du vill får du gärna kolla in min nystartade fotoblogg. Den innehåller, förutom foton, en del konst, vardagshändelser samt lite tips för fotografering och redigering :) Kika in om du har lust! Kram!

emelie andersson

sv: tack så mycket, kul att du tycker det :)
hoppas att allt är bra med dig.

Sara Ekman

Mys :)

Ida

Gossip girl <3 Pretty little liars <3 Jag älskar helt klart för många serier.

CAICAIS.BLOGG.SE ~

åh älskar gossipgirl!!
här stormar det med för fullt.

F R I D A ▴

haha verkligen så standard, jag vet inte hur många friends-avsnitt jag sett idag? men är det inte det stormväder är till för vet jag inte vad

Julia Jansson

åh älskar gossip girl !

Celinec

Måste börja se på Gossip Girl igen! Jag slutade i säsong 5 av någon anledning..

Josefine

Gott med mat :D

Maria

länge sedan man tittade på gossip girl nu :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Lät härligt :)

Flisan

sv: två pojkar på 4 och 6 och så bor dom i florida :D

Viktoria Eriksson

Mysigt! :)

Ida

Nu har jag valt ut, eller rättare sagt lottat ut 2 vinnare på sidan random.org, men jag ska

lägga ner veckans blogg ett tag, för jag känner att det inte gör någon nytta. Kram! Kolla gärna

om du vann: http://alwaysida.blogg.se/2015/january/sista-veckans-blogg.html

- Tyvärr så läser jag inte inlägget, förlåt om du inte gillar såna här kommentarer. -

miningalinn

Skönt att bara kolla serier!:D Har inga planer för idag.
Sv: Ja, det var askonsigt. :)

Sanna Preifelt

Mysig dag :)

Fatma - Grafisk designer i London

Älskar Gossip Girl :)

maria at inredningsvis

Gossip Girl va BÄSTA serien :) jag passar på att önska dig ett gott nytt år med massa spännande äventyr.

Ny post ute...Romantiskt badrum till budgetpris :)

ha en kanonvecka

LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

Sarah

Mysigt o kolla på serier i sängen :)

malin

Åh PLL :) serienörd som man är.

Sara

Gossip girl är bäst! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: