Update om match #4, #5 & #6.

New York City

Match #4:
Mamman ville se bild på mina tatueringar, så jag skickade bilder. Senare fick jag ett svar där hon skrev att jag hade fina tatueringar, men att jag inte var rätt au pair för dem. Allvarligt talat, om dem nu är så ytliga så känner jag bara nejnejnej. Bara för att någon har tatueringar, så gör inte det personen mindre ansvarstagande. Det är jag som person som ska ta hand om barnen, inte mina tatueringar. Sen tyckte jag även att familjen hade så många konstiga regler, och många regler. Jag kände inte att jag klickade bra med mamman heller, så på något sätt kändes det ändå bra att hon sa att vi inte borde matcha, så att jag slapp det.

Match #5: Jag hade ett skype-möte med dem igårkväll. Det kändes ganska stelt i början, vilket dock släppte efter ett tag. Kan också berott på att vi hade skypesamtalet vid halv nio på kvällen, & att jag nästintill precis kommit hem från gymmet och inte mådde så bra. Så jag var väldigt trött. Vilket jag hoppas inte märktes.. De skulle höra av sig, så det hoppas jag att dem gör.

Match #6: Vi hade bokat in en tid igårkväll också, men de avbokade den på morgonen då de hade matchat med någon annan.



Brownsugar

hoppas du får en bra matchning snart som inte bryr sig om tatueringar :S

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är vinnarna av Veckans Blogg uppe på bloggen. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/january/veckans-bloggar-ny-omgang-3.html#comment

Ha en fortsatt bra dag! :)

Pouline Gernes

sv: Tusen tack!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Men allvarligt. Vad spelar lite tatueringar för roll. Konstig syn hon hade. Jag tror det var lika skönt att du slapp den familjen:)

Släpp taget. följ flödet

Om dom går på tatueringar så är det ju verkligen deras förlust! Jag har en hel arm i bläck och det hindrade inte mig från att få jobba på förskola. Helgalet ju!
Hoppas du hittar någon bra match snart! :)

Ida ☯ the sky under the sea

Whaaat!? Känns ganska genomskinligt att de tackade nej efteratt ha sett dina tatueringar :O Känns så gammalmodigt och trångsynt att döma en människa pga av tatueringar :O Samma med piercingar. Like OMG, ja det är klart att jag blir en helt annan människa om jag tar bort dem, för de är förhäxade. Not. Hoppas du hittar en familj som känns rätt och accepterar hela dig!

PS. Blir nyfiken på att se alla dina tatueringar nu :D

☆Z I N J A☆

fan att de är rädd för tatueringar...

Josefine

Dålig stil av mamman!

Sanna Preifelt ❤

Vad löjligt med tatueringarna... Men tyvärr så kan det ju vara så i andra delar av världen, de är mer konservativa och mindre öppna i vissa lägen.Jag vill minnas att min aupair-familj i London också var lite stela med vissa grejer, fast deras föräldrar var väl stelast, hahaa ;P kallade mig "tjänstefolk". Hoppas att du hittar en match snart :)

MADDISENJ.SE

Sjukt det där med tatueringarna, snacka om att diskriminera!!

Cassandra

Älskar din design på bloggen, verkligen jättefin :)

Julia

men va, helt sjukt att dom inte ville ha dig pga tatueringarna :s

Emma

det där med tatueringar känner jag igen lite fast för mig handlade det om ett jobb i en butik som jag sökte, dock sitter min tatuering på underarmen och går att dölja men att jobba i långärmat i 25 plus grader lät inte så lockande, de sa att det sågs som kriminellt... :s :/

Malin

Så dåligt att de inte accepterade tatueringar, snacka om att diskriminera! Hoppas att du hittar en bra matchning snart! :)

Sara

Fin bild! :D

Celine

Hoppas det går bra med match 5 iaf! :D

zelma

Hej! Du har verkligen en jättefin blogg som ger mig väldigt mycket inspiration! kram

Linn

men gud vilken konstig människa som inte ville pga tatueringar?!:o herregud man slutar aldrig förvånas...


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: