49 dagar ~

 
Hej! Så var ännu en måndag avklarad och därmed även en ny vecka påbörjad. Jobbade mellan 7:15 - 17:15 idag och jag kommer att jobba samma tid imorgon också. Då det har varit supermulet och duggregnat hela dagen så bestämde jag mig för att ta med mig barnen till ett stort shoppingcentrum som ligger ungefär 15 minuter härifrån, då de har stora lekplatser inomhus där. M hade så mycket energi som hon behövde bli av med, så det var helt perfekt. Eftermiddagen spenderades inomhus där vi fördröjde tiden med att måla, leka och bygga tågbanor. En helt okej dag, med andra ord.

Gårdagen spenderades bara hemma, framför massa musikaler/dansfilmer. Såg flera gamla filmer, som jag inte sett på iallafall ett år, och filmerna är fortfarande lika bra. Håller mig borta från netflix idag, då jag känner för att se om flera av filmerna idag. haha

Imorgon har jag även varit här i USA i 50 dagar redan, hur fort går inte tiden?!



Netti

Det låter riktigt mysigt och tiden går liksom sjukt fort! :-D

Anna

Jäklar ja, tiden går verkligen fort!

MALIN

Tiden bara flyger iväg! Känns som att det var igår du åkte :)

amanda

Kul med shopping men tråkigt med regn, hade vi också igår:(

Sara Ekman

Underbart med musikaler! :)

Carolina Thoor

Vad roligt du gör med barnen! :D du måste vara en perfekt au pair!

Sv; tackar :D jag har gjort dem själv!

Boel

Åh vad roligt för barnen! Shit vad tiden går också :D

Emelie Andersson

sv: tack så mycket! :)

Christina

Åh vad trevligt det lät :)

CAICAIS.BLOGG.SE~

låter underbart!!

Erica

Hej! Har precis startat upp en veckans blogg-tävling. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in & anmäla sig. Kram :)

louise

låter som en härlig dag :)

Erika

Låter som att ni haft bra dagar :)

Malin

Sv: Ja, det var väldigt gott med! :)

Härligt, vad tiden går fort! :)

Carolina Thoor

Sv; det har det varit också! Hoppas att din tisdag också var bra! :)

Låter suveränt! Bättre kan du ju inte göra ;)

Emelie Andersson

sv: tack så mycket finis :) kul att du gillar det.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: