Baseball game ~

 
Jag var på min första baseball match igår, och det var verkligen en upplevelse!! Det var sjukt mycket folk överallt och stämningen var verkligen på topp, och inte blev den sämre när vi vann! ;D

Jag skulle inte vilja påstå att jag vet särskilt mycket om baseball och jag kan definitivt inga regler, men det var ändå häftigt att få uppleva en baseball match då det känns riktigt amerikanskt, och får jag chansen så går jag gärna igen! :)



S A N N A

Förstår att det var coolt!!

Netti

Fan vad roligt! :-D

Emelie Andersson

Sv: ja det är riktigt roligt faktiskt :)

Ida Lindborg ♡

å vad roligt :D

Mamsen

Kan tänka mig att stämningen var på topp bland fansen. Vilken upplevelse och som vanligt är det himla kul med korten. Puss ❤️





N

Vad roligt :D

sara

Så kul! :D

louise

åh va roligt :)

Erica

Hej. Veckans blogg är nu avslutad & vinnarna är uppe. Kika in & se om just du vann!, om inte?, ja då kommer det en ny chans redan i morgon. Kram! :)

Flisan

sv: ja det var det verkligen :D
jaha både kul och tråkigt haha :P

Fanny

Kul! Kan verkligen inget om Baseball jag heller men det hade varit kul att gå och se en match om jag åker till USA igen nån gång :)

Erika

Åh vad roligt, det hade jag också velat se någon gång :)

Emelie

Åh så kul :D

Natahlie

Nu är vinnarna av veckans blogg uppe, va de du som vann? :)

jonna

så kul! Jag tycker inte det är kul med baseball. Men jag hade gärna gått på en match ändå :)

Alice

Verkar sjukt kul!

Ida ☯ the sky under the sea

Jag gillar inte någon sport, men skulle ändå va kul att gå på någon stor match i USA. Känns som en upplevelse. Glasskulorna eller vad det är ser grymt spännande ut också, haha ^^

Anna

Vad kul det låter! Är så avundsjuk på ditt äventyr :)

Celine

Åh vad coolt! Hade också velat vara på ett trots att jag inte kan någonting alls om sporten haha!

bookofems.blogg.se

Det är alltid sådan stämning på baseboll :D

corneliaeriksson.blogg.se

Vilken häftig upplevelse, känns som en måstegrej när man är i USA! :)

Mathilda

Hej, mitt namn är Mathilda Augustsson och jag bloggar för klädföretaget SVEA på deras hemsida. Jag har just nu en veckans blogg-tävling, så om du vill vara med klicka in dig på min blogg och kommentera jag är med och en länk till din blogg. Kram :) http://www.sveasvea.se/mathildaagnes/blogg

Erica

Hej. Har precis startat upp en veckans blogg-tävling. Är du sugen på att vara med så är det bara att kika in & anmäla sig. Kram :)

Amanda

Åhh vad kul! :D

amanda

Vad kul med baseball!

Carolina Thoor

Vad roligt! Skulle också vilja åka på en baseball match :D

Sv; ja, det var jätte roligt med en roadtrip :D

Josefine ♔

Häftigt!! :D

Boel

Gud vad häftigt :D

Släpp taget. följ flödet

Vad häftigt! Kan verkligen tänka mig att det är en ordentlig upplevelse :D

Josefine

Roligt att ni vann på första matchen, roligt minne liksom! :D

Liene Svärd

Kul att se något amerikanskt faktiskt :)

Caroline

Va häftigt att gå på basebollmatch :D

Emma Grann Fotografi

Åh vad roligt!!

Beatrice Johansson

Åhh, så himla coolt!:)
sv: Ja, jag tyckte det med:) Kramisar♥

my

Vad kul :D Sån glass har jag också ätit när jag var i USA. Väldigt god och konstig haha :D

Emma Engström

Shiit vad roligt! :D

MADDISENJ.SE

Tack, är så nöjda med badrummet :) Härliga bilder

Sara Sternemar

kul =)

Erica

Vad kul! :) & härliga bilder

Linnea

Åhm coolt! Kan tänka mig att stämningen var bra!!

Malin Gustafsson

Härliga bilder! :)

Vanessa andersson

åh så kul!! :D

Josäfin Andersson

åh vad roligt! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: