Blandat från senaste veckorna ~

// Påväg hem från Colorado Springs lurade gpsen iväg oss på små villovägar och igenom små samhällen. //

// Mat & S födelsedagstårta //

// Elitch Garden // Karuseller från Parker Days // Is-Thé, som inte alls var gott.. //

// Midsommarbord på IKEA // S födelsedagspresent, marsvinet Gizi // Utomhusbio - Pitch Perfect, i en park mitt inne i Denver //



Mamsen

Ser ut som om du har härliga dagar med roliga saker som händer 😄❤️





Netti

Det ser riktigt härligt ut och jag vill också göra sånt! :-D

Vanessa andersson

åhh ta mig dit ;)

Anna

Åh, vad härligt det ser ut och låter!

Carolina Thoor

Härliga bilder! Ser ut som om ni har det väldigt trevligt tillsammans :D

Sv; tackar, ja jag är nöjd med dem jag gav! :D

N

Vad roligt :D

Skogsraah ☾

Åh vad roligt du måste ha det!

Sara Ekman

Härliga bilder :)

Ida ☯ the sky under the sea

Du ser ut att ha fullt upp med massa skoj! :D

Josefine

Gud vad gott det ser ut!

Josefine ♔

Men guuud vilka underbara bilder! :D

Erika

Massa god mat ju! :)

Sarah

Kul o få se lite bilder från va som hänt :)

Ida Lindborg ♡

Vilka härliga bilder verkligen! :D

Sv: Tack så jättemycket! :D

bookofems.blogg.se

åh, har du det bra? :D ser ut som så på bildera i alla fall! :D

Carolina Thoor

Sv; snarare en dum idé. Ingen som nappat så det är tråkigt! :/

Ellen Gräntz

Vad god all mat ser ut! Blir hungrig trots att jag ätit typ hela dagen haha :(

MALIN

Wow, vilka bilder!! Hoppas du trivs bra som au pair :)

Malin

Härliga bilder! :)

Mimmi

Åh vilka härliga bilder!

Lydia Elstig

Jättefina bilder!

Vanessa andersson

Hade så gärna velat vara där :)

Emma Engström

Åh såå roligt det ser ut! :D

SofiaMaria

Ser så härligt ut! ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: