Tillbaka efter "bloggsemester" ~

Long time, no see? Jag har helt enkelt inte haft någon tid att blogga, då jag har jobbat & tagit vara av varje ledig stund jag haft. Men nu är jag tillbaka och ska göra mitt bästa för att hålla bloggen vid liv. ;D

Så vad har hänt sen sist?
Jag har varit på avskedsmiddag för Malvina som för tillfället är ute på sin resemånad, hon kommer dock tillbaka till Denver några dagar innan hon reser hem till Sverige så vi ska försöka träffas en sista gång då. Jag har shoppat lite för mycket och varit iväg på Drive In bio, ni vet när man sitter i bilen och kollar på bio? Ascoolt!


Jag har tagit amerikanskt körkort och kört en level 4 (högsta leveln av svårighetsgrad) raftingtrip, där jag höll på att bli nerdragen i vattnet av vår guide två gånger men jag lyckades hålla både mig och honom kvar i båten. Jag har haft en picnick i City Park med Emelie, en svensk tjej som kom hit för två veckor sen.

Just nu sitter jag i min säng, som jag behöver bädda då jag tvättat sängkläder idag men jag känner inte riktigt för att bädda sängen.. I-landsproblem deluxe. Helgen är mer än välkommen, vem älskar inte helgen liksom?



Felicia Ericsson

lät lite läskigt med guiden haha???
Verkar som du haft det trevligt iaf :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

ååh vad kul med drive-in bio!

Celine

Åh men drömmen! Vill också på drive-in bio! Verkar så coolt!

MATILDA ROSQVIST

Åh fräckt med drivein bio :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: