1 month ~

 
Hej! Förra helgen var jag iväg på en liten mini-roadtrip till Colorado Springs, för att bland annat besöka garden of the gods. Jag har massa bilder från senna resa som jag tyvärr inte hunnit gå igenom än men det kommer. 
 
Annars rullar allt på. Är dock oftast helt slut när jag slutar jobba då jag ändå jobbar runt 10 timmar (vissa dagar mindre) om dagen. Idag jobbade jag iallafall mellan 8-15, och när jag slutat jobba så åkte jag iväg till Aurora för att skriva körkortsprovet. Provet bestod av 25 frågor och man fick ha max 5 fel. Jag hade 24 av 25 och det tog mig max 10 minuter att skriva provet. Något som jag dock reagerade på var att datorerna stod uppradade med 4 datorer på raken så man kunde hur lätt som helst se vad grannen skrev om man är nyfiken av sig. Jag bokade precis mitt körprov också, men där är det dock ganska lång väntetid innan man får köra upp, tänker dock inte avslöja när det blir utan det får bli en hemlis!
 
Efter körkortsprovet idag så åkte jag till Cherry Creek Shopping Center för att handla födelsedagspresent till S, som fyller 9 år imorgon. Fick även med mig lite smått och gott från H&M och The Body Shop. Mötte sen upp Marianela för middag, för att fira att vi varit här i USA i 1 månad redan! Tiden flyger iväg!
 
Nu ska jag dock hoppa in i duschen innan sängen kallar!



Mamma

Grattis, vad kul att det fick bra :)





bookofems.blogg.se

låter som en härlig dag! :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Bra jobbat med provet! :)

Amanda

Lät ju toppen! :)

MATILDA ROSQVIST

åhh så gott med burgare :D

Sarah

Va kul me en roadtrip :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: