Cheyenne Mountain Zoo ~


Vi besökte Cheyenne Mountain Zoo när vi ändå var i Colorado Springs. Cheyenne Mountain Zoo är ett gammalt zoo som ligger uppe i bergen, där man kommer nära djuren på ett helt annat sätt. Något jag har lagt märke till (lite svårt att inte göra det) är att det finns hur mycket ekorrar som helst här. Hemma såg jag nästan aldrig en ekorre, här ser jag en så fort jag går utanför dörren i princip.

På Cheyenne Mountain Zoo uppfylldes iallafall en stor dröm, mitt absoluta favoritdjur är giraffer och här fick jag chansen att båda mata och klappa girafferna. Vi fick också klappa en liten kängurubebis som var hur mjuk som helst! Kan ju erkänna att det var en lycklig tjej som lämnade zoo:t!



Emma

Giraffen är så fin! :')

Josefine ♔

Men oj den där grodan såg typ äcklig ut ju! :o Haha

Boel

Men gud vad söta! Himla fina bilder!

Netti

Men jösses vilka fina bilder du fick på djuren :-D

Ida Lindborg ♡

Vilka coola bilder!

Sv. Tack så mycket :)

Ida

Åh vilka fina bilder! Den apungen var ju bara för söt! :)

hjjonsson.blogg.se

Haha apan, gud vad söt!!

Carolina Thoor

ÅÅh vilken söt apa! :')

Sv; tackar! :D

Erika

Jag dör så söt apa!! :)

bookofems.blogg.se

åh, apan. dör så söt!

Skogsraah ☾

Åh vad söta :)

S A N N A

Så fina djur!

Pauline

aaaw så söta!

Beatrice Johansson

Så mysigt:)
sv: Tack så mycket:) Kramisar♥

Vanessa andersson

åhh där hade jag velat vara :)

Malin

Fina bilder! Åh, så söt apa! :)

louise

åh vilka sötisar :)

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Makeup Artist - Toppbloggare

Vad härligt det låter och jättefina bilder!

Sarah

Fina bilder :)

Amanda

Åhhh vad kul, fina bilder :D

Anna

Låter som en riktigt mysig dag! Kan tänka mig att ungarna tyckte om det :)

jonna

Ja, det var väldigt gott :)
åh, så söta. Apan var ju sjukt söt. haha

Josefine

Vad söta!

Mamma

Så fina bilder! :)
Vilken mysigt Zoo och vilken lycka att få mata och klappa girafferna :D
Bilden på apan så charmig :)





Valona

åh lilla söta apbebis ♥





Emma & Julia

Vad spännande med massa exotiska djur!

Sara Ekman

Nice :)

Lydia Elstig

fina bilder!

N

Vad roligt!

Emelie

Vilka härliga bilder :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: