Ghost Town Museum ~


Ett urval av alla bilder från Ghost Town, som är ett museum som ligger i Colorado Springs, som tar dig tillbaka 100 år i tiden till vilda västern och när amerikarna började gräva efter guld. Ett spännande museum med allt från barer, till "hotell" och frisöer, apotek och affärer. Helt klart värt besöket!



Amanda

Vilket coolt ställe :D

Vanessa Andersson

Det hade jag velat besöka :D

JosefinsDream - Följ mig när jag följer mina drömmar...

åh! coolt! och riktigt mysigt

linah

åh va coolt:D!

Erica

Vad mysigt det låter! Påminner mig lite om Dr Quinn, hehe.. =)

Erika

Det ser intressant ut :)

S A N N A

Vad kul!

Amanda Lindstrand

Åh vad kul!

jhennifer

Åh vad coolt!! Fin blogg du har :)

Om du har lust får du gärna kika in på min blogg som precis har en ny design. Jag bloggar om min vardag o lite allt möjligt, bland annat träning, mode, modelljobb, event, kompishäng och resor. Kram! :)

Emelie Andersson

så fina bilder :D

sv: tack så mycket fina du :)

Ida Lindborg ♡

Häftigt :)

Emma Grann Fotografi

Häftigt!! :D

Mamma

Vilket häftigt ställe :) Kul att se hur det var förr. Fina bilder!





sara

Härliga bilder! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: