Lördagen den sjätte juni ~


Lördagen spenderades (som ni säkert redan läst och förstått) inne i Denver, på Denver Chalk Art Festival, med Malvina som också är från Sverige. Vi lunchade på Panera Bread, innan vi begav oss ut på en shoppingrunda på stan. Fick med mig lite kläder från H&M och en penna med mitt namn på. ;D Finns ju ingenting med mitt namn på i Sverige, så jag får väl passa på här.. Även om det är felstavat, men det är ju fortfarande mitt namn.

När vi var klara inne i Denver så åkte vi vidare mot en godisaffär som Malvina hört hade svenskt godis, inte såå långt ifrån mig. Som ni ser så fanns det en del svenska klassiker, som fick följa med hem. Vi åkte sedan vidare mot Old Navy, som är en stor klädaffär och handlade mer kläder.

Vi avslutade kvällen med bio, där vi såg filmen Spy. Riktigt rolig var den, så den är helt klart sevärd!
Men med tanke på att det var många bra skådespelare med i filmen, så hade jag inte förväntat mig annat!
 



Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/june/veckans-bloggar-ny-omgang-3.html#comment

Ha en fortsatt bra dag! :)

Jasmine

åh va gott!

linah

tack för filmtipset:D har sett trailern på ''spy''
men har inte hunnit se filmen än!<3

corneliaeriksson.blogg.se

Vad roligt att hitta svenskt godis, det är ju verkligen det bästa! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: