Lugnet före stormet ~


Hej! Igår när jag slutat jobba, så åkte jag iväg till Target för att handla lite. På vägen dit var det rött och utryckning, så därför kunde jag passa på att ta kort. Tycker att det är lite kul att brandbilarna är vita här, med tanke på att vi i Sverige är vana vid att dem är röda. När jag åkte hem från target så varnade de om en tornado på radio, nordöst på Denver. Helt sjukt, egentligen!

När jag kom hem så gjorde hela familjen pizza, innan vi åkte iväg på utomhusbio. På bilden är det lugnet före stormen, för de var tvungna att avbryta mitt i filmen för att det började åska så mycket. Precis när vi kommer till bilen så börjar det ösa ner och vi såg inte många cm framför bilen, samtidigt som det blåste någon fruktansvärt.


Nu ska jag göra iordning mig det sista, innan jag ska möta upp en svensk au pair som jag fått kontakt med via en facebookgrupp. Vi ska åka in till Denver och gå på Denver Chalk Art Festival. Vilket jag är superpepp på!



Mamma

Mysigt att göra pizza tillsammans 😄Tråkigt att ni inte hann att se färdigt filmen 😢 Hoppas du får en trevlig dag i Denver på Chalkfestivalen. Kram ❤️





Emelie Andersson

Sv: det var riktigt gott!! :)
Ha en fin dag!

Josefine

Åh vad gott med pizza :D

Erika

Kul med utomhusbio trots att ni fick avbryta mitt it :)

Carolina Thoor

Vad roligt att brandbilarna är vita!

Sv; han tackar nog! :)

my

När jag var i USA en gång så regnade det också sådär mycket! Vindrutetorkarna jobbade för fullt men var som om någon kastade hinkar på rutan haha!

Ida

Sv: Ja, det börjar närma sig! :D

Vad läskigt det verkar med tornado. Men mysigt med utomhusbio!

Nora Bååth

Gud vad kul med utomhusbio :D

Pauline

vad lustigt med vita brandbilar!
vad myisgt med utomhus bio :)

Skogsraah ☾

Men så mysigt med utomhusbio :) Märkligt att brandbilarna är vita också! hehe

sv: Vi ska bila till Stockholm, stanna där i några dagar och sedan åka till Värmland :)

Cajsa Lindahl

Tack fina du. :) Några planer för kvällen? :)

Viktoria - Mamma till William ♡

Ja verkligen super hemskt :( Hoppas inte att dom kommer tillbaka och gör mer inbrott :(

Emma

Oj vad läskigt med en tornado! :o roligt att brandbilarna är vita där, man är ju liksom inte van vid det här i Sverige! :D

jonna

Så mysigt, :) tråkigt bara med regnet.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: