My room ~



I onsdags så fick jag tummen ur och storstädade på rummet. Fixade iordning min garderob och la in alla kläder som hittills har legat i byrån, i garderoben. En hel del papper som jag behöver spara men som inte behöver ta plats i skrivbordslådorna fick flytta in i byrån och jag kunde därmed också rensa på skrivbordet. Löste även mitt "pennproblem" genom att klippa sönder två petflaskor, så nu behöver jag inget pennställ längre. Både bra för miljön och plånboken ;D Då man ändå inte återvinner flaskorna här på samma sätt som i Sverige, utan slänger dem i en soptunna med metall/plast/kartong.

Dock är mina väggar fortfarande väldigt tomma, så det får bli nästa projekt.



Michailas

Mysigt rum :)

Ida

Vad fint! Härligt med så mycket färg :D

Emelie

Fint rum :D

linnea

skönt att stortstäda! eller skönt när det är klart iaf :D

Kohlers - Skönhet & Livsstil - Toppbloggare

Så fint med lila!

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Ser supermysigt ut!

Anonym

Å, kul att få se ditt rum nu! Ser"amerikanskt" ut:) mysigt iaf! Kram från moster vera





Ida ☯ the sky under the sea

Mysigt rum du har, och skönt med eget badrum ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: