Söndagens clustermeeting ~

 
I söndags var det dags för Juni månads clustermöte. Den här gången träffades vi i Westminister (30 minuter från mitt hus) för att spela äventyrsminigolf. Dock skulle jag inte vilja påstå att jag var särskilt imponerad av banorna, då jag spelar bra mycket bätre äventyrsgolf hemma i Sverige. Men det var kul ändå, träffade ett helt gäng nya människor varav en tjej som bor 5 minuter ifrån mig. När vi spelat färdigt så åkte vi vidare till Cold Stone för glass, och alltså herregud. Den glassen är inte att leka med, bra mycket godare än Ben & Jerry. De gör glassen själva, så när man kommer dit så ser det ut som vilken glassbutik som helst med glass i byttor. Men när man beställer så tar de en kula glass och blandar ner det man beställt.

Efter mötet så åkte jag och en annan tjej hemåt, med ett stopp på bion först. Vi båda var sugna på att se den nya filmen Inside Out, där känslorna har känslor, haha. Filmen var faktiskt riktigt bra, så den rekommenderar jag starkt! Åkte sen förbi Target för att handla lite böcker och en ny plånbok då jag inte får plats med alla kort i min gamla. Nu till det roliga.. Killen i kassan piper in böckerna och plånboken, men på något höger eller vänster så registreras inte böckerna så jag betalar bara för plånboken. Detta är inget jag reflekterar över förrän jag kommer ut till bilen och börjar fundera över varför det var så billigt? Kollar kvittot och böckerna står inte med, haha. Så där sparade jag 36 dollar, dåligt för Target men bra för mig!



Ida

Sv: Första jobbdagen var bra! Det gick otroligt snabbt! :)

Låter som du också hade en bra söndag. Glassen ser supergod ut! Och ibland har man tur ;)

Carolina Thoor

Vad gott! Den glassen lät riktigt god om den är godare än b&j ;)

Sv; det har det också varit! :)

Anna

Låter som en härlig dag ändå! :)

bookofems.blogg.se

coldstone är tammetusan det bästa som finns!!

Netti

Vilken härlig dag och riktigt tuffa bilder :-D

Michailas

Åh den glassen lät god :D

Lydia Elstig

Vad roligt!

Emma & Julia

Åh glassen ser och låter riktigt god :D

Vanessa andersson

åh så gott med glass :D

Christina

Åh lät som en bra kväll :)
Trädet med ansikte ser supercreepy ut o.O

Josefine

Åh vad roligt!

Skogsraah ☾

Åh vad roligt det låter :D

N

Låter bra!

Sara Ekman

Kul :)

Josäfin Andersson

åh vad mysigt :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med minigolf! :)

Mamsen

Vilka roliga banor 😀 Ser jätteroligt ut. Man kan inte spela på topp jämnt 😉
Ibland har man tur 😀 Vad hittade du för roliga böcker?
Vi får åka till glassaffären när jag kommer 😋





Ida Lindborg ♡

Vilken härlig dag! :D

Sv: Tack så mycket :)

my

Härligt! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: