En alldeles för händelserik dag ~


Dagen kunde ju startat bättre än att jag fick mig en halv hjärtattack på jobbet klockan 07 imorse..Skulle böja mig över diskhon för att göra en grej och så ser jag hur det är något som rör sig i ögonvrån. Tittar ner och där är värsta stora spindeln. Att jag inte dog där är ett under och nästkommande halvtimme tillbringades med att försöka få bort spindeln från diskhon, vilket slutade med att vi dränkte spindeln.. Så regnet imorgon är mitt fel..

Jag & en kollega tog med oss barnen ut på en liten utflykt till Varnhemskyrkan och gick där och kikade. Det är så sjukt fint omkring Varnhem, och jag var här mycket när jag var mindre med mamma. Allra finast är det här omkring under våren med alla blommor, så hit ska jag försöka få med mig familjen fler gånger innan det är dags för mig att åka.

Och påtal om att åka, så betalade jag min programavgift idag, så nu är jag 9000kr fattigare.
Det känns på banken (eftersom jag inte har pengarna i plånboken) kan jag säga, men det får det vara värt!

Nu väntar vi på att mamma ska komma hem, så att vi kan äta våfflor.
Har/ska ni äta våfflor idag?



linah

uuusch vilken stor spindel D:

ebba

svar: åh tack :D

Netti

Usch jag hade också blivit livrädd för den där äckliga spindeln :-D

Flisan

sv: hehe tack :D
hmm... jag tror jag skrev ut sidan om betalningen hehe :P

Alice

Måste äta våfflor någon dag!

Ida Lindborg ♡

men uuuushhh vilken spindel haha...

Sv: hihi ja ellerhur! :D

Carolina Thoor

Låter mysigt med kyrkan :D hoppas du kommer ta dig dit under vårens gång igen!
Usch med spindel haha, mardröm!

Sv; Ja, super gott med våfflor :D kul att du också fortfarande kör på tradition :D
Okej :D

Kram! ♥

NICOLE

Oh fy vilken stor :O

Anna

Åh, så gottigt med våfflor! Kan inte ens minnas senaste gången jag åt det.

Josefine

Usch för spindlar!

Sara Ekman

usch för spöindlar!!!

Cecilia Johansson

Ew vad stor spindel O.o


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: