Gekås ~

 
Vi kom hem rätt sent igår, så var supertrött då vi varit vakna sen 05 igår morse. Så när vi kom hem så packade jag upp lite av grejerna jag köpt och sen gick jag och la mig. Så så kul hade jag det igår kväll. haha

Jag köpte inte alls mycket igår, om man jämför med vad jag brukar köpa. Några tröjor och byxor, två väskor, tre böcker och presenter till mina värdbarn, som ni ser här ovanför. Älgen och Pippimålarboken ska jag dock skicka iväg i veckan då min minsta fyller år nu i början av April :) Så nu har jag bara presenter till mina värdföräldrar kvar, men jag vet nog redan vad jag ska köpa till dem så det är gaanska lugnt på den punkten faktiskt :)

Just nu sitter jag i min säng och väntar på att tvättmaskingen ska bli klar. Egentligen ska jag städa rummet, vilket jag ska göra så fort jag skrivit klart det här inlägget. Jag & mamma ska iväg till Trandansen om en stund och kolla på tranorna hade vi tänkt, då det är fint väder ute. :)
 
Nu måste jag sätta fart!
Vi hörs!
 
 



sofft.blogg.se

sv: Ja verkligen :D

Alice

FIna presenter!

Sara Ekman

Nice :)

Josefine

Nice! Aldrig varit där själv :s

purposes.blogg.se

Skönt att du redan vet vad du ska köpa till dem så du inte behöver stressa ^^ Och angående presenterna till barnen, bra grejer ^^

jonna

så roligt. Vill också dit snart igen :)
Hoppas du har en bra lördag!

JUNITJEJ

Jag måste åka till GeKås ganska snart förstår jag nu.

N

Kul med lite shopping :)

♫♪ sandra

nice!

linah

nice!

bookofems.blogg.se

åh kul med Gekås :D

Emelie Andersson

Åh älskade gekås! Ska också dit snart :)

Sv: tack så mycket fina du! :)

Life of Johanna

När åker du till värdfamiljen?=)

Anna

Vad kul med Gekås! Jag vill också dit snart :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

åhh älskar gekås!

Michelle

Låter trevligt, snäll du är som skickar presenter :)

Lotta

Sv: Ja, hur mysigt som helst:)) och gud vad roligt med Gekås! Jag skulle verkligen vilja åka dit snart :D KRAM!

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare i Veckans Blogg uppe, kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/march/veckans-bloggar-ny-omgang-5.html#comment

Hoppas du haft en fin Måndag :)
kram

Celine

Åh det är länge sedan jag var där nu!

Ida - foto & häst

så himla härligt! måste dit nu igen, kanske på påsklovet hihi c:

Erika

Vilka fina presenter du köpt till dem :)

Josefine Hallgren

Åh vad kul! Jag ska dit i helgen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: