Häng i Göteborg ~


Hej! Just nu sitter jag på tåget påväg ner till Göteborg. Jag ska fixa till tatueringen jag gjorde i januari, som jag fortfarande inte visat, haha. Några linjer behöver fixas till och lite mer färg behövs på sina ställen. Det tar nog inte mer än en timme att fixa, så efter det åker jag nog hem då alla jobbar så jag har ju ingenting annat att göra där. Lite trist att behöva ta ledigt en hel dag för att åka tåg och buss i fyra timmar för att fixa en grej som inte ens tar en timme. Men det är lika bra att göra det nu så att den är läkt innan jag åker så jag slipper tänka på det liksom. 

Nu ska jag äta frukost för det hann jag inte göra imorse. Så vi hörs senare!





Josäfin Andersson

Damn va snygg bild!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Oj, ja jobbigt att åka så mycket för en så kort grej, men du gör ju klokt i att fixa det nu innan du åker.

sofft.blogg.se

Spännande, vill se :D

linah

åh va kul:D hoppas de blir snyggt!<3
men de tror ja nog

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande med tatueringen! :)

cecilia

åh, vill se tatueringen!

N

Spännande med tatueringen!

Emma

Vilken fin bild :)

Linn

hoppas de blev bra med tatueringen iaf!:)

Josefine

Fin bild :)

Michelle

Hoppas att du blir riktigt nöjd med din tatuering! :)

KassandraPalma

Göteborg är en riktigt fin stad!

jonna

Så trevligt :) Du får ju visa en bild på den :)

bella

va i göteborg jag också idag :)

CAICAIS.BLOGG.SE ~

Cool bild!

Pauline

Vilken vacker bild! kul med tattueringar :)

♣ Ida - Foto

fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: