Måndag igen ~

Så var det måndag igen.. Jag sitter just nu på jobbet men ska strax lägga ifrån mig telefonen igen och fortsätta jobba. Jobbar mellan 7:30 och 16:30 idag, likaså imorgon så det är långa dagar. 

Vad gör ni idag? 



Boel

Hoppas du får en underbar dag, även om det låter som långa dagar :)

Sv: Tack!

Viktoria - Gravidblogg

Hoppas att du får en fantastisk Måndag och att det går bra på jobbet :)

Josäfin Andersson

sååå sann text! Jobbigt med långa dagar, jobbar samma tider D:

Sara Ekman

Sant!!

Emiza

sååå sann text

Linn

fy tusan inge vidare alls med långa dagar, speciellt inte på måndagar..

KassandraPalma

känns som om det är måndag hela tiden...

Släpp taget. följ flödet

Himla sann text!! Har också spenderat hela dagen på jobbet, långa dagar hela veckan :(

bella

skulle verkligen inte säga nej till fredag just nu....

bookofems.blogg.se

så bra citat! :D

Sanna Widman

Hejsan!
Nu är 2 vinnare uppe i Veckans Blogg. Kika in och var gärna med igen.

http://sannawidman.se/2015/march/veckans-bloggar-ny-omgang-4.html#comment

Ha en fortsatt bra dag! :)

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Bilden, den stämmer så sjukt bra, haha!

Cecilia Johansson

Vore sjukt trevligt med helg hela veckan x)

Maria

idag har jag varit iväg på mammaträning :)

Carolina Thoor

Jobbigt med långa dagar, men så kommer det bli för mig med. Då jag praktiserade började jag 7.00-16.00 xD det var lite långtråkigt ibland!

Sv; Jadå! :D

Kram ♥

Carolina Thoor

Jobbigt med långa dagar, men så kommer det bli för mig med. Då jag praktiserade började jag 7.00-16.00 xD det var lite långtråkigt ibland!

Sv; Jadå! :D

Kram ♥

Amanda Jona [SPONTAN]

Haha, så sann text!

Vano

Klockrent textbild - brukar också undra samma sak!

Erika

Hoppas du haft en fin torsdag :)

kaffehörnan

Det är ett köpcenter med 3 våningar med massa butiker

Julia

jobbigt med långa dagar :/

Jeanette - Livet i London

Usch, inte så roligt med långa jobbpass.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: