Måndagsplugg innan jobbet ~

 
Godmorgon! Sitter just nu på jobbet, fast jag egentligen inte börjar förrän om cirkus 50 minuter. Jag och mamma jobbar precis brevid varandra; jag på förskolan & mamma på skolan. Så vi samåker när vi jobbar ungefär samma tider. +/- en timme hit eller dit. Så jag tänker faktiskt göra lite nytta och plugga lite körkortsteori. Hittade en jättebra sida igår där det finns ungefär 8 olika test, just för körkortet i Colorado, så det är vad jag ska sysselsätta mig med en timme framåt.

Idag jobbar jag mellan 9 - 16:45. Efter jobbet så väntar bio, då jag ska se Insurgent med mamma & morgan.
Som jag längtat efter att filmen ska komma ut, sen jag såg Divergent förra året.

Hur ser eran måndag ut?



Ida Lindborg ♡

Hoppas det gick bra med pluggandet!

Sv: Tack så mycket, roligt och höra :)

Sara Ekman

vill också se Insurgent :)

Nea

Åh grymt, lycka till! Själv skall man sitta i keramiken i tre timmar (helt okej måndag alltså) :)

Netti

Vilket bra tillfälle att passa på att plugga lite :-D

ebba

jag har lugn dag, bara en normal teori lektion idag så skönt det!
svar: ja riktigt gott :)

Lina

Där ser man! Jag har en plåtning inbokad så för mig blir det jobb..
Men det är en utomhusplåtningen och det ÖSREGNAR/snöar här i Göteborg, så jag lär ju dö...

NICOLE

Men så smidigt att kunna samåka =)

Flisan

Kul med bio jag såg den igår :D

Josefine ♔

Oo vad bra att ni jobbar så nära så ni kan samåka när tiderna är någorlunda lika :D

Pauline

vad härligt att samåka :)

Malin Lindgren

Hej, svaren på frågestunden jag hade ligger nu uppe på bloggen eller här : https://www.youtube.com/watch?v=1vosg8PfXY8
Tack för att du frågade i frågestunden :)

Kul att ni jobbar nära varann :) Min måndag spenderas i sängen med förkylning :/

Alice

Jag vill verkligen se den filmen!

Ellen Gräntz

Åh, kul med bio. Vill också se den filmen. Berätta gärna vad du tyckte sen :)

Life of Johanna

Låter som en bra dag, hoppas filmen är bra! :)

Här myser vi på som bara den :) Och snart kommer en vän över och skall träffa Hugo för första gången

Amanda Jona [SPONTAN]

Vad roligt med bio! :)

N

Duktig du är som pluggar teori, jag försöker komma igång med det men lyckas aldrig.. Haha

Erika

ÅH, den filmen var så bra :)

KassandraPalma

måndagar är verkligen inte en passande dag för mig att plugga :/ försökte men tappade koncentrationen efter kanske några minuter

Jossie

Jag ska träna om en liten stund :)

anneli

Fan så coolt att du ska jobba som au pair, hur har du gjort för lyckats med det? :)

Beatrice Johansson

Hoppas pluggandet gick bra:)

sv: hihi, ja:) Kramisar♥


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: