Mot Gekååås ~

http://www.skaraborgsresor.se/files/travels/36.jpg

Tjabba tjena hallå! Jag & mamma väntar just nu på att Morgan ska komma hem med Ellinor så att vi kan starta bilen.
Vi ska åka till Ullared, närmare bestämt Gekås, idag! Jag var ju där i början av månaden också,
men man kan aldrig vara där fööör många gånger. haha :)
 
Får se om jag uppdaterar något från telefonen, annars hörs vi ikväll/imorgon.
Vad ska ni göra idag?



Anonym

Sv: ja super tråkigt :/

Ebba

Åh vad kul med Ullared!
Svar: tack så mycket :)

Netti

Men oj vad roligt med en shoppingtur på Ullared och det passar perfekt nu när det är så vidrigt väder :-D

Ella Isbjörn

Åhhhh, Ullareds mat <3 <3 <3 Hoppas ni får en jättemysig dag och det inte är alldeles för mycket folk där!

Carolina Thoor

Många som åker till Ullared ser jag! Vill också åka dit :D

Sv; Ja, det är skönt att bara få vara hemma en dag och halvt ta det lugnt! :D

Kram ♥

LIL' BABUSTYLE - The truth is mine

Ha så kul! :)

Viktoria - Gravidblogg

Men åh vad skoj! Då kanske vi ses, jag ska också till Ullared idag ;) hihi. Hoppas inte att det är allt för mycket folk bara.

NICOLE

Vad roligt :D Hoppas du hittar massa grejer!

Cecilia Johansson

ÅÅÅH VAD KUL :D vill med!!

Josefine ♔

Wiie vad roligt!! Faktiskt lite avundsjuk, hade gärna velat åka dit jag med haha :D

Ida Lindborg ♡

åh, Ullared är såå bäst!

Sv: Tack så jättemycket! ♥

Alicia - Alicia And Stuff

Åh så kul, Ullared är toppen!

Erika

Så kul :) Själv ska jag dit om några veckor!

Tezzo

Har bara varit där en gång och det var inget för mig. Hoppas att ni hittar allt ni vill ha och har roligt! :D

Pauline

åå så kul, har aldrig varit där..

Linn

men åh så kul!!!

Jonna

Har aldrig varit där men vill dit så gärna! :D

Life of Johanna

Härligt med ullared! :)l

Alice

Vad roligt! hoppas du haft en bra dag!

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

KUL!
Hoppas du hittade mycket:)

Anonym

Åh vad roligt! :) kram





Ida - foto & häst

åh såå roligt! Ullared är bääst haha :'D

corneliaeriksson.blogg.se

Vad roligt! Jag har bara varit där en enda gång men skulle gärna åka dit igen framöver.

corneliaeriksson.blogg.se

Vad roligt! Jag har bara varit där en enda gång men skulle gärna åka dit igen framöver.

Jossie

Men åh jag vill också åka dit :)

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh vad avundsjuk jag blev nu, jag vill också!

Malin Lindgren

Gud vad roligt, kommer det upp bilder på vad du hittade?


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: