Ny dator ~


Sitter just nu på bion och väntar på att filmen ska börja. Tänkte bara uppdatera lite under tiden vi väntar på att filmen ska börja. Idag har inte varit någon rolig dag, barnen har inte lyssnat och jag har varit hes. Tappade till och med rösten idag så min röst ska få vila ikväll.

Beställde en dator förra veckan då min snart ger upp hoppet om livet, så den kom idag. Har bara plockat upp den ur förpackningen, så ska starta igång den för första gången när vi kommer hem. :)

Men nu börjar filmen strax, så vi får höras senare!



Celine

Åh är så taggad på att se den där!

Malin

Sv: Bates Motel handlar om Norman Bates och utspelar sig före händelserna i Alfred Hitchcooks film Psycho
och serien fokuserar mer på förhållandet mellan
Norman och hans mamma Norma. Riktigt bra serie! :)

Var filmen bra? :)

Cecilia Johansson

Åh vad kul med ny dator :D

Ida - foto & häst

Härligt med ny dator! Och hoppas Insurgent är bra!! :D

Patricia♔ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Vad tyckte du om filmen? Jag såg den i torsdags och gillade den väldigt mycket:)

Robex Lundgren

den var bra

Josäfin Andersson

Åh gillade faktiskt den! Var inte jätte förtjust i den första men denna överraskade mig :D

Klara Andersson

åå så kul hört att den är super bra!

Ellen Gräntz

Hur var filmen? Vill också se! :)

Amanda Halldan

Har också en ny dator! Så kul att klura ut hur allt funkar :D

Pauline

vad kul med ny dator!

Ida ☯ the sky under the sea

Najs med ny dator! Jag är rädd att min snart ska ge upp livet också... D:

Najs med bio, har inte varit på bio i år ännu.


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: