Senaste dagarna ~

◄ Vårens första tecken & dagens smoothie bestående av blåbär och hallon ►

När jag skulle åka hem i onsdags var det tågstrul (som vanligt) så när jag kom hem var jag supertrött. Så det var i princip bara att äta innan jag slocknade i sängen 20:30. Tatueringen blev jättebra, vi fixade till linjerna och fyllde i med färg, så bild får ni se när den är läkt. I torsdags jobbade jag 7:45-15:30 på den förskola som jag jobbat allra mest på, men det har blivit mycket mindre den senaste tiden där så det var riktigt kul att komma tillbaka.. Speciellt när barnen blir glada av att se en, så där jobbade jag även igår. När jag kom hem igår så var det bara plugg som gällde, vilket jag har fortsatt med idag. Jag har precis läst klart sista boken, så nu ska jag sätta mig och skriva sista uppgiften, då kursen är slut om cirkus 10 dagar.. :)

Ikväll är det jag som står för matlagningen, baconinlindad kyckling är det som står på schemat, och sen blir det mys framför finalen av mello.

Vem tror ni vinner ikväll?
Själv tror jag att det är Måns som tar hem segern det här året.



N

Åh vad god smoothie ser ut!

cecilia

vad god smoothien ser ut att vara :)

Evelina

Tror också att Måns vinner. Grym ju! :)

Mizca

Vad kul att du skall iväg och jobba i USA - vad det du som valde vilket land? Hur matchas man med en familj och varför tar det över 100 dagar innan du får börja jobba?

Svar: Tack så mycket!

Byxor är ju bra att ha :) Skulle jag behöva lite nya av...

Linn

bra att tatueringen blev bra!:D

Ida Lindborg ♡

åh vad smoothien ser ut och vara god, och så härligt med vårtecken <3

Sv: Tack så mycket! :D

Ellen

Tror också på Måns. Hejar på honom och Mariette :)

Julia

tror också måns vinner :)

Emelie

tror också på måns faktiskt! :)

Malin ♔

Jag sa från start att Måns skulle vinna, rätt låt vann definitivt! :) Va gott med smoothie, drack det till frulle bland annat imorse :)

sara

Gott! :D

NICOLE

Så kul att du fixade middagen :D Hoppas dte blev gott! Och jag hejade på Måååns :)

Carolina Thoor

Avskyr då det är strul med tåg, SJ och SL. Usch!

Sv; Ja, det har varit en mysig dag/kväll, kan inte säga emot!

Kram ♥

my

Vad gott :D

Linnéa Alpsten

Mysigt :)

Michelle

Hejade verkligen på Måns, så kul att han vann! :D

Alice

Vacker vår bild och noom vad gott med smoothie!!

Jossie

Trodde att Måns skulle vinna men hoppades på Jon Henrik :)

Klara Andersson

så glad att måns vann!

Malin

Sv: Tack! :)

Så härligt med vår! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: