Vykort till värdfamiljen ~

 
Igår var jag iväg till Jönköping med min mamma och syster. Vi hängde typ 4 timmar (!!!) på IKEA och sen sprang vi runt på A6 de resterande två timmarna innan allt stängde. Jag har funderat på att köpa vykort och skicka till familjen, men jag har inte hittat några bra. Men igår hittade jag dessa fina vykort, med Pippi/Emil/Pettson&Findus som jag köpte samt ett Sverige-inspirerat vykort. Sen skrev jag en liten hälsning till barnen och till föräldrarna och postade idag. Dom vet dock inte om att de väntar post, så jag hoppas dom blir glada :)

Förövrigt är jag nere på 70 dagar nu, tills jag åker! Hur sjukt är det inte? När jag matchade med familjen var det 107 dagar och nu bara 70.. Känns som att det inte var så länge sen vi matchade, men det är ju ett tag sen liksom.

Annars då? Jag har jobbat idag mellan 7:30-16:30. Imorgon väntar en liknande arbetsdag, och efter den ska jag träffa Erica en sväng då hon fyllde år förra veckan men det var så fullt upp med annat så vi har inte hunnit träffas än. Så det ska vi göra imorgon, är tanken iallafall.

Vad har ni gjort idag?



Photo by E M E R E L L A

Åh vad söta vykort! :D

Emma

70 dagar kommer gå jättefort, tro mig! Jag har bara 14 dagar kvar till avresa nu och har väntat i typ 90 dagar så det går fort :)

natalia

Åh vad roligt :D

Malin

Sv: Ja, den är så god! :)

Vad kul! :)

N

Vad kul :D

Viktoria - Gravidblogg

De kommer säkert bli super glada för korten, de ser jätte söta ut :)

Malin Lindgren

Vad kul, tror de kommer tycka det är super roligt att få kort :)
Igår var jag i skolan ett tag, sen blev det att lämna in ett Cv och slutligen lite sköntid på gymmet :)

Alice

Dom kommer säkert bli glada :D

Ellen

Inte jättelångt kvar då ju, 70 dagar går fort :)

Sara Ekman

fint :)

Julia

kul! :)

Josefine ♔

Vad gulligt gjort av dig! Dem blir nog minst sagt överraskade när dem får posten :)

Linnea

Vad spännande att du ska vara au-pair!

Linnéa Alpsten

Ikea är ju sjuukt najs :D

Pauline

å vad roligt! älskar Pettson och Findus <3
Hoppas de blir glada, de borde de bli!

Cecilia Johansson

Åh vad gulligt av dig :D

NICOLE

Så kul att vara på A6, det är riktigt bra köpcenter har jag för mig :)
SV Jaa det är det :D Bor du där? :)

Anna

Vad spännande! 70 dagar går fortare än man tror :)

Viktoria Eriksson

så härliga kort! :)

Erika

Vilka fina vykort du hittade! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: