10 dagar kvar!! ~



Hej! Idag är det 10 ynka dagar kvar tills jag åker, vilket betyder att imorgon går vi ner på ensiffrigt!!
Detta firades med ett mejl från APiA om att mina flygtider kommit in på min sida. Jag har även jobbat min sista arbetsdag innan jag åker, så nu blir det inget mer jobb.. Det var med blandade känslor som jag lämnade jobbet idag, men jag vet ju vart dom finns när jag kommer hem igen. Man kan alltid komma och hälsa på :)

Jag sitter för tillfället och fixar lite med bilder från Stockholm, som jag har tänkt att visa er men förra helgen blev jag uppehållen då min pappa ville att jag skulle stanna hela helgen så torsdag-söndag spenderade jag där. Sen har jag jobbat under veckan så det har helt enkelt inte funnit någon tid över till bloggen. Men nu när jag faktiskt är ledig en vecka så tänkte jag uppdatera lite mer, samt dela med mig av min bucketlist och lite annat smått och gott!

Imorgon har jag min avskedsmiddag för mina kära vänner, helt sjukt känns det! När jag skickade en inbjudan var det 75 dagar(!) kvar, och nu är det snart bara 9 ynka dagar kvar. Hur fort har inte den här tiden gått?

Vad har ni för planer för helgen?



corneliaeriksson.blogg.se

Oj, så spännande! Hoppas verkligen att du kommer få det bra :)

Brownsugar

Woop Wooop!

Carolina Thoor

Fyfan vad härligt! :D
Jag jobbar hela helgen, jippi! ^^,

Sv; Tackar. Jag tyckte den var bra idag :D
Kram

Viktoria - Mamma till William ♡

Tack så mycket goa du :)

Åh så spännande att din resa närmar sig nu :D

Julia Wisniewska

Nej vad kul!

Flisan

sv: jaha okej najs :)
helt sjukt vad tiden har gått snabbt e bara 9 dagar kvar känns som om det inte var längesen det var 3 månader kvar lixom haha :P

amanda

Åh gud vad kul! Är lagom avis :(

Ida

Vad fort det har gått. Det känns verkligen som om de borde vara längre än 10 dagar tills du åker. Tyckte inte att det var så länge sedan du matchade. Gud vad spännande! :) Njut av sista tiden hemma. Åker du på söndag eller måndag?

Ida Lindborg ♡

åh vad spännande och kul! :D

Sv: tack så jättemycket! :D

MADDISENJ.SE

Åh vad härligt!

Pauline

å vad roligt! :)

MALIN

Så spännande! Ska bli kul att följa din resa :)

SofiaMaria

Så spännande! :)
Sv. Tack^^


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: