Bucketlist 1 ~



(x) Fira min 21 års dag i USA.

(x) Känna mig hemma hos värdfamiljen

(x) Ta Amerikanskt körkort

 

(x) Fira alla amerikanska högtider, 4th of July, Halloween, Thanksgiving, julen, påsken osv.

(x) Åka/Gå på Drive-in bio

( ) Se Slipknot live

 

( ) Gå på konserter (minst 2 st)

( ) Se/träffa en kändis

(x) Äta på Cheesecake factory

 

( ) Se en basket-, baseball-, hockey och amerikansk fotbollsmatch live

( ) Lyssna på en gospelkör
(x) Spendera mina 6 credits på roliga kurser

 

( ) Vara med i ett Color Run
(x) Utveckla min engelska

(x) Utvecklas som person



Emma

Vilken bra bucketlist! :)

Ida - snart au pair

Riktigt bra bucketlist!

Celine

Hade också velat va med i Colour run!

Ida ☯ the sky under the sea

Härlig lista ju! Firade faktiskt min 21-årsdag i USA, bra dag ^^

Caroline

Vilken härlig lista! Du är en riktig inspiration! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: