Tisdag 12/5-15

Två bilder från igår.

Hejsan! Kom precis hem efter att ha varit i stan en sväng, min syster ringde och frågade om jag ville äta frukost med henne imorse så det var bara att hoppa upp från sängen och bege sig iväg.. Kom hem för en halvtimme sen ungefär och har fixat mig iordning lite för jag ska alldeles strax iväg igen och träffa min ena moster. Tanken är att vi ska åka till Skövde en sväng och antingen äta en sen lunch eller ta en fika.

Vad ska ni göra idag?
 



Malin

Så gott! :)

Amanda CL

idag har jag fixat med mitt hår, en ny färg :)

Vendela

Åh vad gott det där såg ut! :)

my

Vad gott :D

Emma

Åh vad mysigt! :)
Kram

Amanda CL

sv: det va verkligen skitcoolt :D

Ida

Ser riktigt gott ut! :)

Ida

Herregud vad gott fikat såg ut!!
SV: Jag är med i Facebook-gruppen Svenska au pairer redan :) Känns som om jag är med i en massa grupper. Men det skadar inte.
Skönt att det är fler som flyger samtidigt som dig :)

Sofia

gud vad gott!!

Josäfin Andersson

åhhh vad fika-sugen jag blev!!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: