Vad hände där?

Såhär såg det ut tidigare idag, vindstilla med 24 grader och sol. Två timmar senare drog mörka moln in över himlen och det började regna och åska.. Tror inte att det har gått en enda dag sen jag kom hit som det inte har åskat på.. Hur sjukt är inte det?
 
Igår jobbade jag iallafall min första jobbdag, vilket gick superbra. Pojkarna var lediga från skolan idag så vi åkte till Denver Zoo och kikade på några av alla djuren där innan det var dags att åka hem för lunch och nap för M. Pojkarna lekte med varandra och när M vaknade så gick pojkarna ut för att leka med sina kompisar och sen hade jag jobbat klart i princip. Jag var stolt över mig själv igår att jag hade klarat av att köra hela vägen till zooet och hem igen helt själv då jag bara kört två gånger innan och då med min värdpappa brevid mig. haha

Idag har jag lämnat pojkarna på skolan, lekt ute med M på lekplatsen i närheten av oss, suttit ute i solen och pratat med mamma. Hämtat S från skolan då H är iväg på utflykt i bergen med sin klass, lekt lite till på lekplatsen och fixat lunchlåda till S. Dagarna bara springer förbi, vilket är ganska skönt också. Det finns ju inget värre än när dagarna sniglar sig fram!

Imorgon börjar jag inte jobba förrän 9:30, så då är det sovmorgon som gäller! Hur skönt som helst!
Får se vad jag och M hittar på innan det är dags att hämta pojkarna från skolan, men något roligt ska vi väl hitta på :)



Ida

Låter som mysiga dagar! Härligt! :)

Cajsa Lindahl

hehe. ;-) haft en bra dag?

Ella Isbjörn

Oj! Så det är inte bara i Sverige det växlar väder snabbt alltså! Vad mysigt med Denver Zoo och skoj att du verkar trivas! :)

Sara Ekman

Härligt att det gick bra :)

Pauline

oj vilka moln! :O


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: