Baseball ~

 
 
Hej! Gårdagen var hektisk. Jag hade ett möte på min nya skola igår vid 11:15, efter det var jag tvungen att ta ett placement test för att de skulle se hur mina kunskaper i engelska, läsning samt matte är så att de vet vilken kursnivå jag ligger på. Matten gick som väntat, helt åt skogen, så där måste jag börja plugga från början.

När jag var klar med testet så var jag tuvngen att gå på ännu ett möte där de berättade mer om skolan och gav lite tips. När det mötet var över så var det dags för nästa möte med min advisor (som hjälper dig med studier osv), där jag (läs: hon) valde vilka klasser jag ska läsa den här terminen. Jag har ett helt ok schema, med tanke på att jag registrerade mig veckan innan skolan börjar. Visst skulle det kunnat se lite bättre ut på måndagar och onsdagar då jag har en morgonklass och sen en kvällsklass, men då har jag tid att plugga och så.

När jag var klar där var klockan runt 18:00. Fick skynda mig hem för en snabb dusch innan vi for vidare för att hämta upp J's kompis, då vi hade fått biljetter till baseballmatchen mellan D-backs (go D-backs!!) och Mets. Jag skulle ju inte klaga på platserna vi fick, så här nära skulle jag aldrig ens drömt om att sitta. 14 rader ifrån planen, och platserna skulle kostat skjortan om inte mer.
 
Idag har jag äntligen fixat min telefon så nu kan jag ringa, smsa och surfa utan att vara beroende av Wi-fi, score på den! Hämtade upp J's syster på flygplatsen och sen har vi bara chillat. J är ute i trädgården och fixar med en bil, så att vi har en fungerande bil inför helgens campingtrip. För min del blir det tidig sänggång ikväll, sitter dock och funderar på om jag ska ge mig ut på en promenad först men det är 39grader ute.. Behöver jag ens säga mer? hehehe



Jag finns även på instagram och snapchat, där jag uppdaterar mer om vardagen här. Jag ska försöka bättra mig här, får en hel del klagomål att jag inte uppdaterar tillräckligt ofta. Men är man intresserad av att följa mig, så finner ni vad ni ska leta efter nedanför. ↓

Instagram: bimbolie
Snapchat: Kungkimmey



Netti Starby

Oj vilken lång dag du hade med möten och allt. Kul att ni fick så bra platser till matchen :-D Kram

Misstossequeen

Vilka härliga bilder 😃

Svar: Ja det citatet är bra 😃

Amanda Jona [SPONTAN]

Spännande! :D

Julia Svensson

Åh så spännande!

Josse

Åh så kul!!

corneliaeriksson.blogg.se

Åhh häftig grej!! Vill också uppleva det där.

Alice Lindström

Roligt att kolla på baseball!

Släpp taget. följ flödet

Snacka om fullspäckat! Kul med baseball dock :D

Emelie Andersson

Åh vad roligt, har aldrig varit på något sånt :)

Malin

Sv: Ja, det är så gott! :)

Vad kul! :)

Ebba

Häftigt!

Amanda

Åh vad roligt! :)

Karin

Gud vad roligt med Baseball. Skulle vara riktigt rolig upplevelse att få se det live :)

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Härliga bilder :)

emelie

åh vad kul att gå på baseball :D

Erika

Vad roligt med baseball-match :)

Caroline

Åh så spännande! :D

Sanna Widman

Så spännande :) å så roligt med baseball

Ida Lindborg ♡

åh vad roligt!!

Celine

Kul med baseball iaf! :) Jag var på en match en gång och fattade ingenting haha!


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: