Camping in Flagstaff ~


Hej! Jag och J kom hem för ett par timmar sen från Flagstaff där vi har campat med J's familj. Det är ett gäng typiska amerikaner som älskar allt som har med motorer att göra, så med oss på campingresan hade vi fyrhjulningar och en "racer" som man sitter två i. Igår kväll tog jag och J en nattur på en av fyrhjularna, vilket var väldigt kul. Efteråt satt vi vid en brasa, med hans familj, och bara hade det allmänt trevligt. Jag älskar att campa, det är något alldeles särskilt med det. J har redan börjat planera nästa campingrresa, haha.

Innan jag flyttade till Arizona så såg jag en stat framför mig, med bara öken och kaktusar och helt platt men som ni ser på bilden ovan så har jag haft helt fel. Arizona har ganska gott om berg och canyons, vilket är amazing. Arizona kallas inte the grand canyon state för inget liksom.

Vad har ni gjort i helgen?



Emilia i AZ

Okej. Jag jobbar i Norra Scottsdale -- Pinnacle Peak Rd & Pima. Mitt gym är på Tatum och Cactus så nära där du är!

Linda

Men gud vad roligt, vilken upplevelse <3!!
Jag har varit ganska lazy i helgen, en del träning och den soffhäng med migrän :(

Netti Starby

Vad mysigt med camping och det ser helt underbart ut! Kram

Julia Svensson

Åh vad kul!!

Alice

Mysigt 😍 vi har bara tagit det lugnt 💕

mallan

Gud vad härligt med camping :) så fin plats.

Ebba

Vad mysigt och kul! :D

Lisa

Vilka fina bilder :)

linah

härligt!!

Celine

Men åh så kul!

Malin

Sv: Kul att du gillade musiktipset! :)

Mysigt att campa! :)

N

Vad roligt!! :)

natalia

Jag har varit i Göteborg hos pojkvännen :)

Elin

Åhh vad mysigt med camping! Hur länge har du bott i Arizona?

NICOLE

Låter hur härligt som helst :)

Josse

Åh vad kul!

Flisan

sv: kul att du gillar dom :D

Hanna

åh mysigt :D
jag har varit på Kolmården ja!

Caroline

Fint! Ja det är himla härligt att campa! :)

Tilda Barkselius

Åh så mysigt med camping!

my

Åh vad kul :D

Sanna Widman

Åh så härligt! :D

Gabriella

Såå roligt!!

Elsa

Åh vad roligt! :)

Misstossequeen

Vad roligt :D

Svar: Jag har haft en bra dag, hoppas du med har haft det :)

Emelie Andersson

Åh vad fint! :) kul med camping!

Erika

Vad häftigt :) Vilken dröm!

Evahle - en blogg om psykisk hälsa

Så mysigt att campa :)

Tuva Björnwall

vilka fina bilder :D

Caroline

Åh vad mysigt! Jag har slappat o ätit tacos i helgen =)

Christina

Åh så himla mysigt :)

Bambi

Det låter ju helt underbart :D

svar: Nä inget speciellt så utan mer att jag är generellt nyfiken på din historia. Att du flyttat till USA och allt det där. Hur du träffade J. :P
Men ska se till att läsa på litegrann.

Caroline

Fina bilder! :)

Jag har varit i Sthlm och gått på grönan med min familj :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: