In the states ~



Hej! Jag kom fram till USA 17:20 lokal tid i fredags, alltså runt 02:20 svensk tid natten till lördagen.
Sen jag kom hit har jag bara tagit det riktigt lugnt, först idag packade jag upp det mesta ur mina resväskor medans pojkvännen (låt oss kalla honom för J) är på jobbet. Han har jobbat hela helgen så jag har varit själv eftermiddag plus kväll.

Nu ikväll åt jag middag med hans pappa och hans pappas flickvän. Nu ligger jag i sängen och väntar på att J ska komma hem, han borde vara hemma om ungefär 1,5h och då har vi bestämt att vi bara ska chilla i sängen framför en film innan det är läggdags. Väldigt välbehövligt då det ändå har varit full rulle på kvällarna när han kommit hem. Igår kom några av hans kompisar över för lite ölhäng och vi kom inte i säng förrän vid 03. Jättekul för mig som är jetlaggad och vaknar när klockan är 06 igen. Jag har ju så svårt för att somna om när jag väl har vaknat också, lyckades dock somna om och sov till och från till klockan 10.

Imorgon ska jag hänga i skolan typ hela dagen, då jag ska träffa en advisor, skriva prov och registrera mig för mina klasser. Eftersom jag inte sovit så bra denna helgen så är jag inte jättesugen på att gå upp tidigt, men vad gör man inte för skolan liksom? ;D



Vano

Vad härligt, ha det underbart =)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: