Mindre än 24h kvar ~

 
Hej! Jag ligger för tillfället i sängen, även om jag har massor att stå i idag. Om mindre än 24h så sitter jag på planet påväg till London, där jag mellanlandar. Jag måste svänga förbi soptippen och slänga skräp, lämna mina arbetskläder på jobbet och packa det sista. Allt i klädväg är i princip klart, jag har bara allt annat kvar att packa.
Så jag får väl sätta fart nu, fick order från mamma igår att hon ville att jag skulle vara klar med packningen vid 14:00, vilket är om två timmar... Wish me good luck.. haha



Malin

Sv: Ja, visst verkar serien spännande! :)

Hoppas det går bra med packningen!

Bambi

Vad mysigt med en londonresa. Är det bara en weekend eller längre? Lät typ som en flytt ^^

Sanna Widman

Lycka till! ;) Hoppas du får det bra! :)

Netti Starby

Men vad roligt :-D Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: