USA om en vecka ~



Hej! Hoppas att allt är bra med er :)
Det var ett bra tag sen sen sist, men jag har bokstavligt talat haft fullt upp med jobb hela sommaren. Har inte varit ledig många dagar alls, så därför har det inte blivit särskilt mycket bloggande då jag bara äter, sover och jobbar i princip. Jag är just nu på jobbet, jobbar fram till 18:30 ikväll och sen ska jag hem till pappa för lite tacosmys.

Idag är det också exakt 1 vecka kvar innan jag sätter mig på planet tillbaka till usa.
Jag har kommit in på en turistlinje där, så den 12/8 flyttar jag till Scottsdale, Arizona. Är sjukt taggad men också vettskrämd. Tanken är att jag ska flytta ihop med min pojkvän, som jag nu inte träffat sen jag åkte hem till Sverige i maj. Vi har pratat och smsat varje dag, men jag är fortfarande lite nervös. haha
Det är väl inget man riktigt kommer ifrån.

Så bortsett från att jobba och vara smånervös så har jag fullt upp med att packa ner hela mitt liv i resväskor, för en andra gång. Första gången visste jag ju att jag skulle vara borta 1 år, nu vet jag inte om jag ska vara borta i 2 år (vilket det lär bli minst då min utbildning är 2 år), eller 4 år om jag väljer att fortsätta på universitet. I-landsproblem med andra ord, haha.

Nu måste jag fortsätta jobba, vi hörs! :)



emelie

åh men vad härligt att bli sambos och vad kul at du kom in på skolan :D

Flisan

Sv: ja verkligen :)

Åh så spännande :D

Alice Lindström

Spännande!

Fågelrika

Nice ju

Netti Starby

Men åh vad spännande :-D Kram

Caroline

Åh vad nice! Det kommer gå bra =)

Julia Svensson

Åh gud vad kul!!

MALIN

Men åh, vad kul! Sååå spännande! Kram

Jennifer Queen

Åh vad kul att flytta utomlands 😊

Emma Engström - Skönhetsbloggare hos Beautyboulevard

Men wow vad häftigt att du ska flytta dit!! :D Spännande att upptäcka!

Erika

Kommer säkert att bli hur bra som helst! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: