Resa bokad ~


Hej, jag har precis slutat jobba så passar på att slänga in ett inlägg innan jag ska hoppa in i duschen.
Jag ska iväg och träffa J nu ikväll, planen är väl att ta en kaffe någonstans men det återstår väl att se.
Vi är ganska spontana av oss så det är inte helt hundra med andra ord.

Annars har dagen flytit på. Torsdag innebär förskola för M, så jag är ledig några timmar mitt på dagen. Idag spenderades mina lediga timmar med att leta flygbiljett, prata med Mikk samt även få tummen ur att faktiskt köpa en flygbiljett. Så den 25 mars åker jag iväg till L.A på kvällen för att sedan under natten flyga vidare till Cancún där jag möter upp Malin på kvällen den 26:te och sen tillbringar hela springbreak där. Jag känner faktiskt att det inte ens vore värt att klaga.. Sol och värme - jatack!




Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: