Fredag 17/6-2016 ~

Nära hanging lake, Colorado ^

Hej! Jag är uppe med tuppen idag och ska strax dra mig till gymmet för ett indoor pass innan jag jobbar ett 11:30-15:30 pass på jobbet. När jag kommer hem ska jag förbereda det sista inför imorgon, då vi ska på min morbrors bröllop. Jag ska med andra ord måla naglarna, fixa ögonbryn osv.

Vad har ni för planer idag?



Sanna Widman

Underbara bilder! :)

SVAR:
Vad roligt att du tycker det! :)

Josefine

SKönt med träning!

Paulina, Skönhetsbloggare

Vad skönt med ett sånt kort pass :D hoppas du får det trevligt på bröllopet!

Vano

Vad trevligt med bröllop.Här händer det inte så mycket. Ha en fortsatt trevlig fredag ^^

Ida Lindborg ♡

härliga bilder!

Flisan

sv: men åhh tack :D

Alice Lindström

Såå fint det ser ut!

Ronja

Uuuu så fina bilder! Idag har jag jobbat, tränat och lagat riktigt god mat! :)

linah

wow!!! <3

Erika

Så fina bilder :)
och ååh vad roligt med bröllopet!

Caroline

Låter som en bra dag! Och vilka fina bilder!

Boel

Gud så fina bilder :D

Amanda Jona [SPONTAN]

Åh så roligt med bröllop! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:


E-postadress:


URL/Bloggadress:


Kommentar: